Ask Ivetka, 10. díl

25 4 3
                                    

Tento díl věnuji všem ženám! Všechno nejlepší k MDŽ!!

Děkuji @RossDream za nádherné otázky!

1.Oblíbená barva?
Mám dvě, růžovou a modrou.

2.Jak by vypadal svět, kdyby měl každý stejný názor?
Záleží, jaké názory. Pokud bychom měli názory ohledně dobra, byl by až moc krásný. Kdybychom ale všichni se dali ke zlu, byl by až moc nepěkný. Bylo by nám příliš dobře, nebo příliš smutně. Však se říká: ,,Vše zlé přináší i to dobré." A proto je svět takový, jaký je.

3.Co si myslíš, že je po smrti?
Chtěla bych se reinkarnovat do jiného těla, jehož člověk by pak dostal jeho podobu. Jenomže nejsem budhista a ani nejsem křesťanka, takže asi ani ráj, či peklo. Přála bych ale se nechat zpopelnit a můj popel pochovat do květináče. Tam zasadit růže, jejíž kořeny by mě vstřebávaly. A ten květináč by byl ve vlastnictví člověka, kterého miluji a který mne přežil.

4.Jaká je tvá nejoblíbenější postava z tvé vlastní knížky?
Z každé knihy mám jednu oblíbenou, ale z mužů asi to bude Fantom z Fantoma poezie a z dívek Její Jasnost Julie Verondová, hraběnka bečvonická, hlavní hrdinka z románu Báseň pro Julii, která se objevila i ve knize Nevěsta jako vedlejší, možná i epizodní postava. Fantoma mám ráda, protože umí něžně a zároveň vášnivě milovat někoho, kdo tak jiný a zároveň stejný jak on. A Julie? No protože je to žena plná života, elegance, ale i vědoma své obyčejnosti. Nebojí se mít ráda někoho, kdo není jejího stavu. 

5.Kdyby Ti někdo řekl, že chce vydat tvou knížku z wattpadu, a že si můžeš vybrat jakou, kterou by sis vybrala?
Nejspíše mou básnickou sbírku Básně jedné tmavovlásky. Ale poprosila bych toho člověka, aby mi udělal korekturu, nebo sehnal profíka na korekci. Zároveň bych si vyžádala týden na věnování a komentář. 

Tagy, asky a jiné blbosti od IvetKde žijí příběhy. Začni objevovat