Nějaká fakta navíc o mně

11 3 0
                                    

1. Opravdu se jmenuji Ivet, celým jménem Iveta Kollárová. Nejsem příbuzná se slovenským politikem, co má hodně děcek, ani básníkem Kollárem, jde opravdu o shodu jména, protože příjmení Kollár je na Slovensku a v Uhrách často používané, něco jako Král nebo Novotný u nás.

2. Nejsem pokřtěná, mé návštěvy kostela za rok se dají napočítat na prstech jedné ruky, ovšem i tak do nich ráda zavítám. Vzhledem k tomu, že jsou mé návštěvy nepravidelné, o to víc si to vychutnávám.

3. Mám jednu sestru, jednovaječné dvojče, jmenuje se Zuzana a taky píše na Wattpadu. @SuzanneChamuelMylow, nemáš za co, Zuzén. Jinak jsem bez sourozenců. 

4. Na Wattpadu jsem dva roky a celé dva roky kromě pár lidí, co si se mnou psalo a kdo sledoval mojí sestru, neb ta tu informaci házela do éteru, nikdo nevěděl můj věk. Teprve až textem Šestnáct jsem odhalila svůj věk.

5. Mám na profilovce svojí tvář, protože mám problém si udržovat i sebe hezčí profilovku udělanou grafiky. 

6. Hodně se bavím s @Jurrin, už od jeho comebacku na Wattpad, takže už to bude deset měsíců. Dúfám, že se spolu setkáme i osobně, Lustřě. :)

7. Bavím se více s chlapci pár let starší ode mne, než se svými vrstevnicemi. Což je divné, protože nejsem "kluk v sukních", "mužatka", říkejte si tomu jak chcete, prostě jsem princeznička spíše. Asi v nich hledám svého prince na bílém koni :D 

8. Jsem ve znamení zvěrokruhu Kozoroh, ale mé japonské znamení je Měsíc, čínské Pes, keltské Laň, romské Podkova... No prostě mám úchylku se zajímat o horoskopy, což jste mohli poznat i v šestce.

9. Dioptrické brýle nosím teprve od čtrnácti, takže to budou dva roky.

10. Od třinácti let mám rovnátka, aktuálně mám napevno jen spodní patro, na horní nosím monoblok. 

11. Pokud se chci namalovat, je to jen pudr, korektor, rtěnka a hotovo. Jinak se nelíčím. 

12. Moje oblíbená květina je prvosenka, ale líbí se mi i tulipány, růže, narcisy, pampelišky... Každou kytkou mne potěšíte. 

13. Můj hudební vkus je všehochuť, nemám problém poslouchat Romskou hudbu, klasiku, soundracky k seriálům, chorály,  křesťanský metal, rock, punk, pop... Co se mi líbí, na to tancuji sama od srdce.

14. Neabsolvovala jsem taneční kurz, ani lyžák, ale co není, může být.

15. Chtěla bych se naučit hrát na kalimbu, jinak jsem jako samouk a pro sebe uměla hrát na xylofon. Nikdy jsem se jinému nástroji neučila. 

16. Věřím na osud, však vím, že i skutečností je třeba podporovat.

17. Bojím se hororů.

18. Mám ráda dějepis, češtinu, jazyka a zeměpis. 

19. Nemám zatím Insta, Face, ani jiné appky. Mám však Skype a ten aktivně používám.

20. Jsem docela staromilec, i dnes používám historismy ve své běžné mluvě. 

Chtěli byste další fakta?

Tagy, asky a jiné blbosti od IvetKde žijí příběhy. Začni objevovat