💜Przeznaczenie?💜

899 34 7
                                    

W życiu często zdarzają się zmiany, nowa szkoła, nowi ludzie, a także nowe zauroczenia. Tak było i w tym przypadku.

Pierwszy dzień w nowej szkole, wszystko było by okej, gdyby nie ta jedna znacząca przerwa. Wooyoung szedł wpatrzony w telefon szukając prezentu na urodziny swojego najlepszego przyjaciela, aż nagle został potrącony przez innego ucznia:

- przepraszam, nie zauważyłem cię - powiedział przystojny blondyn, pomagając przy tym pozbierać rzeczy bruneta.

- nic nie szkodzi, to ja powinienem uważać - odpowiedział, po chwili czując jakieś dziwne uczucie, którego nigdy wcześniej nie czuł.

Chwile później wstali i Wooyoung chciał już odejść, ale nagle blondyn odezwał się:

- jestem San , a ty - powiedział z uśmiechem

- Wooyoung - odpowiedział, zmieszany bo nadal czuł to dziwne uczucie.

San posłał chłopakowi ciepły uśmiech, dając mu do zrozumienia, że cieszy się z tego, że mógł go poznać. Brunet jeszcze raz przeprosił i poszedł w przeciwną stronę.

Blondyn jeszcze chwilę stał i patrzył się na idącego chłopaka, który po chwili zniknął za zakrętem. Otrząsnął się jednak jak usłyszał dzwonek na lekcje. Szybko odwrócił się i poszedł do sali.

Reszta lekcji zleciała spokojnie, ale Wooyoung nadal nie mógł zapomnieć o blondynie, który cały czas chodził mu po głowie. Jednak z zamyślenia wyciągnął go dźwięk powiadomienia z Facebooka. Spojrzał na telefon i znowu poczuł to dziwne uczucie, to był San, który nie dawał o sobie zapomnieć. Zatwierdził zaproszenie i włożył telefon do kieszeni. Był już zmęczony wszystkimi dzisiejszymi wrażeniami, więc poszedł na pociąg, niestety z jego szczęściem jak zwykle się spóźnił. Więc usiadł na ławkę, założył słuchawki i chciał już włączyć muzykę ale usłyszał znajomy głos...

_______________________________________

To moja pierwsza praca pierwszy rozdział trochę krótki ale mam nadzieje że zostaniecie do końca

Postaram się wstawiać regularnie

💜Napiszcie komentarz i zostawcie głosy jeśli wam się podobało💜

Nieznane Uczucie || WooSanOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz