⑥
Przez ten czas, oboje czuli jakby świat się zatrzymał, jakby byli tylko we dwoje, w cały wszechświecie. San'i delikatnie zaczął muskać chłopaka po szyi, na co ten opowiadał, lekkimi i przyjemnym dla ucha blondyna stękaniem. Wooyoung złapał mocniej kołdrę, nie chcąc pokazać, jak dobrze czuje się w obecnej sytuacji, jednak jego dolna część cała, nie pozwalała mu na ukrycie swoich uczuć. Blondyn zaczął powoli rozpinać koszule bruneta. San złapał chłopaka za ręce tak, aby miał nad nim całkowita kontrolę i zaczął składać pocałunki na jego chudym ciele, na co Woo szybko zagryzł wargę i wydawał ciche dźwięki. Blondyn, powoli puścił jedna z rąk Wooyoung'a i delikatnie przejechał nią po jego ciele, coraz szybciej zbliżając się do miejsca, które w tym momencie, z całych sił potrzebowało uwagi. Szybko rozpoił spodnie bruneta i zaczął delikatnie dotykać czułe miejsce Woo przez bieliznę, i mieli pójść o krok dalej na, który oboje z niecierpliwością wyczekiwali.
Aż nagle dobiegł do nich dźwięk głośnego pukania do drzwi. Żaden z nich nie chciał zaprzestać czynności, bo byli już tak blisko zaspokojenia wspólnych potrzeb, jednak nagle wbił im do pokoju Yeo, który był już zdenerwowany, że przyjaciele mu nie otwierają, ani nie odpowiadają na jego krzyki. Na szczęście, udało im się w ostatniej chwili, odsunąć się na bezpieczna odległość, jednak przez koc, którym byli lekko okryci, San nie musiał zdejmować ręki z miejsca, do którego ich zdaniem pasowała najlepiej
- chłopaki!!!! - krzyknął Yeo po chwili dodając - widzieliście mój telefon, nigdzie nie mogę go znaleźć.
Blondyn i brunet popatrzyli się na siebie, i byli na niego wściekli za to ze im przeszkadza i jednogłośnie odpowiedzieli:
- NIE - i w tym momencie szatyn z opuszczoną głową, wyszedł z ich z pokoju.
San popatrzy się nieśmiało i z lekkim podnieceniem na Woo i dotarło do niego, że właśnie dał ponieść się emocją, czego bardzo nie lubił i bez okazywania żadnych emocji zabrał rękę z krocza chłopaka, położył się i poszedł spać.
Wooyoung chciał dostać jakieś wyjaśnienie, czy to co się właśnie stało, było spowodowane imprezom, alkoholem i nagłym impulsem, czy jednak stoi za tym coś więcej, ale postanowił zrobić to samo co blondyn i położył się spać. Wiedział że rozmowa w tym momencie, gdzie oboje pożądali siebie nawzajem, nie ma sensu i wiedział, że trzeba to zakończyć póki nie było za późno.
_______________________________________
Przepraszam że dopiero teraz ale miałam trochę ma głowie, jeśli się podobało to...
💜Zostaw ocenke i komentarz💜
CZYTASZ
Nieznane Uczucie || WooSan
RomanceNowy rok, nowa szkoła oraz nowe uczucia czy Wooyoung da się pochłonąć uczuciu czy jednak nie... Czy tajemniczy blondyn zawróci mu w glowie... . . . . Występują sceny +18 . . (Pamiętajcie że to tylko ff a kpop'owi idole mają własne życie😉)