④
Gdy weszli do domu, od razu zobaczyli, że nie znają tam prawie nikogo, dlatego postanowili znaleźć szatyna, żeby dać mu prezent, jednak nie będzie to łatwe, bo zgiął im z oczu, od razu po wejściu, a w środku było dużo ludzi. W końcu znaleźli go przy mini barze rozmawiającego z innymi. Dali mu prezent i poszli potańczyć.
Chwilę później, ktoś zaproponował, że zagrają w butelkę. Oczywiście, wszyscy z wyjątkiem blondyna i bruneta, byli tym pomysłem zachwyceni, dlatego i tak nie mieli wyboru i żeby nie robić przykrości szatynowi, usiedli w kółku, obok siebie.
Gra ich zdaniem była całkiem śmieszna, do póki butelka nie wskazała na blondyna, któremu to pytanie lub wyzwanie musiał zadać brunet:
- pytanie czy wyzwanie - powiedział brunet z szerokim i podejrzanym uśmiechem, który możliwe, że był spowodowany spora ilością alkoholu
- pytanie - powiedział szybko ze strachem, że może to skończyć się źle.
- Czy... - powiedział zatrzymując się na chwilę, żeby zobaczyć reakcje blondyna i chwilę później dodał - Czy jesteś w kimś zakochany?
- yyy... - zaczął - wydaje mi się że, tak - powiedział, i spojrzał na Woo, czekając na reakcje chłopaka.
- okej - powiedział uśmiechając się, ale blondyn zauważył, że w oczach chłopaka, było widać wyraźny smutek i zakłopotanie.
Gra trwała jeszcze trochę czasu, przez ten czas, San'a męczyło to, dlaczego jego nowy przyjaciel zareagował w ten sposób na jego odpowiedz, "czyżby czuł do niego coś więcej, niż tylko przyjaźń". Blondyn, w kółko zadawał sobie to pytanie, jednak uważał, że to jest niemożliwe. Po grze Wooyoung gdzieś znikną, a blondyn postanowił iść go poszukać, zostawiając szatyna z resztą jego znajomych. Wchodził po schodach na górę, omijając pary, które postanowiły urządzić sobie tam, romantyczny kącik, ale postanowił nie zwracać na to uwagi.
Wszedł na górę i podszedł do drzwi od pokoju, w którym miał nocować on i brunet po imprezie i delikatnie zapukał. Nie spodziewał się, że tak zareaguje, na to, co zobaczy.
_______________________________________
💜Zostaw ocenke i komentarz💜
CZYTASZ
Nieznane Uczucie || WooSan
RomanceNowy rok, nowa szkoła oraz nowe uczucia czy Wooyoung da się pochłonąć uczuciu czy jednak nie... Czy tajemniczy blondyn zawróci mu w glowie... . . . . Występują sceny +18 . . (Pamiętajcie że to tylko ff a kpop'owi idole mają własne życie😉)