💜Tylko ty i ja💜

397 21 17
                                    

Występują sceny +18 | miłego czytanka
_______________________________________

Nagle ich usta się złączyły, San zaczął delikatnie muskać bruneta, na co ten nie był obojętny i również odwzajemnia pocałunek. Blondyn wziął chłopaka na ręce i usiedli na łóżku, tak, że Woo siedział okrakiem na kolanach San'a.

Wooyoung lekko przygryzł wargę i szybko ich usta złączyły się z powrotem, San masował usta bruneta swoimi, tak jakby miały się już złączyć na zawsze. Zaczął lekko wkładać język do ust Jung 'a, na co ten lekko odchylił wargi i już chwilę później ich języki się złączyły. Brunet położył swoje ręce na ramionach chłopaka, a on wplótł swoje długie i smukłe palce, we włosy Wooyoung'a.

Ta chwila dla obu chłopaków była czymś, czego pragnęli od dawna, jednak żadno z nich, nie chciało wcześniej się do tego przyznać. San'i lekko z sunął ręce na tyłek Woo i zaczął lekko go ściskać co jakiś czas, na co brunet odpowiadał lekkimi jękami. Niechętnie oderwali swoje usta i blondyn zaczął składać pocałunki na szyi chłopaka, lizać i zostawiać lekkie ślady, co nie uszło uwadze bruneta i wdawał z siebie lekkie jęki, które były cudowne dla uszu San'a.

Wooyoung lekko przybliżył się do San'a przez co jego tyłek oraz twardniejące krocze blondyna ocierały się o siebie.

San nie chciał już więcej czekać, szybko podniósł bruneta i rzucił go na łóżko tak, że znajdował się tuż nad nim. Przez chwilę patrzyli sobie w oczy łapiąc oddech, Wooyoung lekko przygryzł swoje usta i znowu złączyli się razem . Blondyn lekko zaczął wkładać swoją rękę pod koszule Woo i zacisnął na biodrach. Oboje czuli wtedy mocne podniecenie. I nagle brunet powiedział:

- San'i wiesz ile na to czekałem- powiedział zaczerwieniony z podnieceniem w głosie.

San jednak nie odpowiedział, popatrzył się na Wooyoung'a i uśmiechnął się podejrzanie. Jego rękę z bioder lekko zaczęła schodzić niżej. Szybko rozpiął spodnie chłopaka i włożył rękę bo móc zaspokoić pulsujące miejsce bruneta. Złapał za jego członka jednak, nie trzymał go za długo. Zdjął ubranie z Woo i rozchyli jego nogi, nie mógł już wytrzymać, chciał jak najszybciej połączyć się z chłopakiem:

- zrób to, proszę - powiedział Woo i nie musiał długo czekać.

San włożył swoje palce w ciepłe miejsce chłopaka.

- Fuck - jękną. To był cudowny dźwięk dla San'a.

- rozluźnij się skarbie - powiedział i zaczął lekko rozluźniać jego karmelowe miejsce, które czekało już tylko na to aby San się nimi zajął.

-San'i ja już dłużej nie wytrzymam, zrób to, proszę - Powiedział.

San splótł ich palce razem. Dotknął swoim członkiem wejście chłopaka ostatni raz. Ręce Woo mocno ścisnęły San'a i głośno jęknął. Blondyn szybko złączył ich usta razem w namiętnym pocałunku.

Oboje bardzo cieszyli się tym, co się właśnie dzieje, cieszyli się że są teraz razem i wiedzieli, że nigdy nie zapomną o tej chwili. Wooyoung widział mroczki przed oczami, jednak nie chciał, aby ta chwila się skończyła. Kochał chłopaka, który w tym momencie połączył ich ze sobą już na zawsze. Po jego ciele rozchodziło się lekkie mrowienie, które było dla niego bardzo przyjemne. San zjechał ustami na jego szyje i oznaczył go. Woo w tym momencie lekko jęknął i wypchnął biodra ku blondynowi i oplótł jego biodra nogami i mocno zacisnął. W końcu Blondyn zaczął szybciej, mocniej i dokładniej ruszać się we wnętrzu chłopaka. Czubek San'a jeszcze przez chwile cieszył punkt rozkoszy Woo ,aż w końcu niechętnie i ze zmęczeniem wyszedł z ciała bruneta, oboje byli zmęczeni, ale cieszyli się z tego, że doszli do tego momentu.

- San'i od dzisiaj jesteś tylko mój - powiedział z ciężkim oddechem

- Tylko twój - oznajmił i położył się zmęczony na klatce Woo i dodał - Byłeś cudowny - i wtulił się w ramie chłopaka.

- Ty tez - odpowiedział i również wtulił się w chłopaka.

Byli zmęczeni ,ale bardzo cieszyli się ta chwila. Przytulili się i szybko zasnęli...

_______________________________________

💜To praktycznie pierwszy raz kiedy pisałam o takich scenach dlatego za niedociągnięcia przepraszam no i jeśli się podobało zostaw ocenke i kom💜

Nieznane Uczucie || WooSanOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz