💜Dziwna Reakcja💜

395 23 19
                                    


Otworzył drzwi od pokoju i zobaczył Wooyoung'a który całował się z Jungho. Wpadł do pokoju i z całej siły uderzył chłopaka całującego bruneta:

- Co ty robisz!!! - krzyknął Woo, zdziwiony reakcją blondyna.

- NIE MASZ PRAWA GO DOTYKAĆ, A TYM BARDZIEJ CAŁOWAĆ - powiedział z podniesionym głosem San do Jungho, i wyrzucił go za drzwi trzaskając mu nimi przed nosem.

Blondyn chwilę stał i się nie odzywał, aż doszło do niego co właśnie zrobił i powiedział. Sam był zdziwiony swoją reakcją i nie wiedział dlaczego tak postąpił, dlatego nie chcąc słuchać pytań za dawnych przez bruneta o to zajście powiedział cicho "przepraszam" w stronę Wooyoung'a i wyszedł z pokoju.

San błądził po dworze aż do późnej nocy i próbował zrozumieć dlaczego tak zareagował, uważał, że Woo to "tylko" jego przyjaciel i może umawiać się z kim chce, ale jednak musiało być coś na rzeczy skoro to się potoczyło w ten sposób. Chwilę później postanowił że wróci do domu szatyna i jakby nigdy nic położy się w swoim pokoju, tak aby nie obudzić bruneta.

Gdy wszedł do pokoju na jego nieszczęście Woo jeszcze nie spał. I jak tyło zobaczył, że chłopak wrócił odezwał się do niego :

- gdzie byłeś?- powiedział brunet. Widać było że coś go trapi.

- byłem się przejąć, ale to mało ważne - powiedział i nie chcąc słyszeć więcej pytań od przyjaciela położył się i Odwrócił się na łóżku tak, aby nie było go widać.

- ja... - zaczął brunet - porostu się martwiłem... - dokończył szeptem mając nadzieję, że blondyn nie usłyszy.

Chłopak jednak mimo tego, że brunet wypowiedział te słowa szeptem, usłyszał je i chyba jego złość z niewiadomych powodów na Wooyoung'a przeszła. Powoli Odwrócił się w stronę bruneta i spytał:

- ty... Czujesz coś do niego... - powiedział blondyn bajać się odpowiedzi chłopaka.

- nie... Nawet sam nie wiem dlaczego się zgodziłem na to, żeby mnie pocałował... Może to przez alkohol ale.. - zaczął - gdy powiedziałeś, że ktoś ci się podoba... To zrozumiałem, że chyba cię lubię bardziej niż jako przyjaciela... - powiedział i zawstydzony odwrócił się na łóżku tyłem do chłopaka, chcąc dokończyć bez pokazywania skrępowania na twarz - ja... - zaczął, jednak nie zdążył skończyć...

San szybko złapał bruneta i położył go na plecy tak, że znajdował się tuz nad nim i z Nienacka pocałował bruneta. Zaczął delikatnie muskać chłopak po ustach, dając przy tym do zrozumienia Woo, że odwzajemnia jego uczucia. Chwilę później delikatnie podgryzł wargę bruneta, chcąc by ten wpuścił jego język do środka swoich ust zmieniając przy tym zwykłego całusa w dosyć namiętny pocałunek. Na co bez zastanowienia zgodził się brunet...

_______________________________________

💜Zostaw ocenke i komentarz💜

Nieznane Uczucie || WooSanOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz