✓ ilk olarak kesinlikle motivasyonunuz yerinde olmalı . Gün içinde motivasyonunuzu düşürecek şeyler yapmayın veya izlemeyin .
✓ Gün içinde bol bol su için ama aşırıya kaçmadan aksi takdirde istediğiniz gerçekliğe değil sadece tuvalete gidersiniz .
✓ Subliminaller dinleyebilirsiniz odaklanmanıza gerek yok beyniniz algılıyor zaten uyurken bile dinleyebilirsiniz .
✓ Sizi mutlu edecek şeyler yapın , gün içinde pozitif kalmanız önemli .
✓ Gece kolaylıkla uykuya dalmak için gün içinde spor veya dans edebilirsiniz böylelikle hem kolay uyursunuz hem de gün içinde pozitif kalıp enerjinizi toplarsınız
✓ Düzenli olarak yoga yapabilirsiniz .
✓ Gün içinde ve metoda başlamadan önce 5-10 dakikalık meditasyonlar yapabilirsiniz böylelikle hem zihninizi boşaltırsınız , hem kolay odaklanırsınız , hem rahatlarsınız hem de pozitif olursunuz .
✓ İki gün gibi kısa aralar verebilirsiniz ve bu aralar esnasında da enerjinizi toplarsınız .
✓ Sizi rahatlatıyorsa bitki çayları tüketebilirsiniz gerçekten işe yarıyor .
✓ Arzuladığınız gerçeklikteki birine mektup yazabilirsiniz böylelikle motivasyonunuz artar .
✓ Arzuladığınız gerçeklikle ilgili filmler / kitaplar okuyun .
✓ Arzuladığınız gerçekliğe yapılan editleri izleyin .
✓ Gün içinde yaptığınız işleri sanki onlarla beraber yapıyormuş gibi davranın bu sizin motivasyonunuzu arttır .
✓ Size Arzuladığınız gerçekliği hatırlatan şarkılar dinleyin .
✓ Gün içinde affirmations söylemeyi unutmayın beyninizi orada olduğunuza inandırın .
✓ Orada yaşayacağınız şeyleri hayal edin .
✓ Düzenli olarak scriptinizi okuyun . Bu sizin gerçekliğinizle ilgili daha çok bilgi sahibi olmanızı sağlar .
✓ Evrenle konuşun ve sanki shiftingi başarmış gibi evrene teşekkür edin ve evren ile sürekli olarak iletişimde Kalın .
✓ Shifting'i başarmış gibi davranın .
✓ Shifting'in zor olmadığına inanın .
✓ tütsüler yakabilirsiniz enerji toplamak için .
✓ Eğer imkanınız varsa meditasyonunuzu doğada yapın . Mümkün olduğunca doğa ile iç içe olun .
✓ Enerji topu yapın . İsterseniz nasıl yapıldığını anlatırım .
✓ Unutmayın suyun hafızası vardır ona dileklerinizi anlatın ama oldu , oluyor , yaptım , yapıyorum gibi olacak mı olmayacak gibi değil yani olumlu olarak konuşun . Su bunu evrene anlatacaktır .
✓ Kesinlikle endişeye kapılmayın başaracaksınız bunu bilin ve kendinize sürekli olacak mı ? Yapabilecek miyim ? Diye sormayın beyin bunu direkt hayır olarak algılar yapamayacağım gibi şeylerden bahsetmiyorum bile . Sadece yapıyorum , başarıyorum , oluyor . Bunları söyleyin .
✓ Kendinize ve evrene güvenin çünkü evren ve ben sana güveniyoruz sen de kendine güven ve başaracağını bil . Shifting zor bir şey değil .
Lütfen oy verin arkadaşlar okunma sayısı ile oy arasında çok fark var ✨
Bu aralar shifting'e iyice sardım ve sürekli metod deniyorum o yüzden çok fazla bölüm gelemeyebilir ama boş olduğum sürece atmaya çalışacağım . Sizleri seviyorum🤎
ŞİMDİ OKUDUĞUN
shifting ile hogwartsa Gidiyoruz !
Nonfiksibu kitapta sizlere shifting ile ilgili bildiğim her şeyi en ince ayrıntısına kadar anlatacağım ... sakın pes etme çünkü bu kitap karşına çıktıysa bunu başaracaksın , çünkü demek ki bu tarz şeylere Ilgın var ve başarabilecek kapasiten var öyle olmasa...