PSİ BALL ( enerji topu )

216 11 4
                                    

PSİ BALL nedir ?

Psi ball en basit tabiri ile kişinin kendi enerjisi ile yaptığı psişik bir tiptir .

Psi ball görünmez ama etkileri ve enerjisi hissedilebilir , bunun için çok iyi bir konsantrasyon şart . Genellikle psi ball oluşturmak isteyenler bir kaç denemeden sonra bırakıyor .

Aslında zor değil 5-6 denemeden sonra yapılabilir ama kesinlikle odaklanmasınız .

************************************

Bunu başarmak için gerekli olan şey çakralarınızı açmaktır .

Çoğumuz çakra kelimesini bir yerlerden duymuşuzdur ama nedir bu çakra?

Çakra bizim ruhumuzda bulunan bir enerji akışıdır ve bu akışın kontrolü bizim ellerimizdedir . Meditasyon ve yoga yaparak çakralarınızı açabilirsiniz .

Şimdi gelelim psi ball'ın yapımına ;

Bunun için bir kaç farklı yöntem bulunmaktadır ben bir iki tanesini anlatacağım eğer ilginizi çekerse gidip diğer yöntemleri araştırabilirsiniz .

1. İlk olarak gözlerinizi kapatın ve ellerinizi hızlı bir şekilde ovuşturun ve ellerinizin ısınmasını ve tüm enerjinin ellerinizde toplandığını hissedin . Sonra ovuşturmayı bırakın ve ellerinizi açın ve ellerinizdeki enerji topunu hissetmeye çalışın olduğundan emin olduğunuzda ellerinizi hafif bir şekilde yaklaştırın birbirlerine , eğer ellerinizi yaklaştırırken arada bir güç varsa olmuş demektir .

2. Gözlerinizi kapatın ve ellerinizin ortasında bir top varmış gibi ellerinizi karşılıklı açın ve üçüncü gözünüzden ellerinizdeki topu görmeye çalışın iyice enerji topunu görüp hissedin ve hazır olduğunuzda gözünüzü açmadan ellerinizi yavaşça kapatarak olup olmadığını kontrol edin .

shifting ile hogwartsa Gidiyoruz !Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin