Hellloooğğ!! Yazarınız uzuuuunnn bir aradan sonra yeniden sizlerleee. Şimdi bana ee piç yazar bu saate kadar neredeydin de bu kadar uzun süre yazmadın diyebilirsiniz ki haklısınız...
İlk olarak ramazanda sadece film ve YouTube izledim zaten oruçluyum bir de bununla uğraşmak istemedim.
İkinci olarak ta artık bildiğim çoğu şeyi anlattım yazacak bir şey bulamıyorum arada girer yazarım ama siz de okuyun yani. Ki artık beş bin okunma olalım pls💗
Neysee gelelim asıl konumuza dr'mizden birisine nasıl mektup yazabiliriz?
İlk olarak önünüze bir kağıt alın çünkü kağıda yazacağız bir de kalem olsun. İlk olarak kağıda sevgili .... Diye başlayın ve yazmak istediğiniz her şeyi yazın ama asla shiftjngten bahsetmeyin çünkü sizin shifting ile oraya gideceğinizi bilmiyorlar. Mektubu okurken mal gibi kalmasınlar.
Klasik hal hatır sorun işte günlük yaşamınızdan bahsedin yazacağınız şeyler bitince altınıza dr'nizdeki isim ve soy isminizi yazıp imzanızı atın ve bir tane de belirti isteyin mesela " eğer bu mektubu görüyorsan yağmur yağsın " gibi ve mektubu katlayıp yok edin yani yakın bir şeyler yapın işte.
Sonra da belirtinizi bekleyin elbet okuyacaklardır ama dakikasında gelmez öyle " aaa göndereli 12 dakika 45 saniye oldu hâlâ belirtim gelmedi kesin olmayacak aptal yazar bize yanlış bilgi verdi " demeyin yoksa s*****
Mesela ben çok fazla mektup yolladım en uzun sürede gelen belirtim 2 haftaydı.Örnek:
Sevgili Ron Weasley.
Nasılsın? Umarım iyisindir, beni sorarsan ben çok iyiyim ama sizi de çok özledim, ama artık pek te dert değil çünkü 5 gün sonra oraya geliyorum yani kovuğa aslında bunu söylemeyecektim sürpriz yapacaktım ama dayanamadım.
Sizinkiler nasıl Mr & Mrs Weasley nasıl hepsine saygılarımı ilet. Harry ve Hermione nasıl, onlarla da konuşuyor musun? Ben onlarla pek fazla konuşamadım bu tatilde. Oraya geldiğimde senin çok mutlu olacağın bir şey yapacağız, yeni bir tatlı tarifi öğrendim onu yapmayı planlıyorum.
Hepinizi çok seviyorum, görüşmek üzere sevgilerimle...
Eğer bu mektubu görüyorsan 1 hafta içinde sağanak yağmur yağsın ya da evin içinde beyaz bir tüy bulayım...
Lilith BLACK
Bu arada bir sorum var buraya çok fazla şey yazamıyorum biliyorsunuz, Hogwarts hayal et kitabı yazsam okur musunuzz? Aklımda çok değişik şeyler varrr... Hepinizi çok seviyorum kendinize çok iyi bakın 💖😩
Lan beni artık 5.00 yapın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
shifting ile hogwartsa Gidiyoruz !
Non-Fictionbu kitapta sizlere shifting ile ilgili bildiğim her şeyi en ince ayrıntısına kadar anlatacağım ... sakın pes etme çünkü bu kitap karşına çıktıysa bunu başaracaksın , çünkü demek ki bu tarz şeylere Ilgın var ve başarabilecek kapasiten var öyle olmasa...