✨ÖRNEK SCRİPT✨

791 28 41
                                    

İsim : Melanie  
Soyisim : Lupin
Kilo : 49
Yaş : 15
Boy : 1.60
Cinsiyet : kız
Bina : gryffindor
Doğum tarihi : 14 Ocak 1980
Doğum yeri : Londra / İngiltere
Hobiler : şarkı söylemek , yüzmek
Fobiler : karanlık
Yıl : 4. yıl
Gitmek istediğim gerçeklik :  Hogwarts .
Fiziksel özellikler : uzun siyah saçlı , mavi gözlü , beyaz tenli .
Karakteristik özellikler : eğlenceli , zeki , meraklı , soğukkanlı .
Kokum : vanilya .
Güvenlik önlemleri :
ölmeyeceğim
✓ Voldemort yok
✓ acıyı çok az hissedeceğim
✓ lanetler ve kötü niyetle yapılan büyüler bana işlemeyecek
✓ oblivate büyüsü bana işlemeyecek
✓ travma / şok geçirmeyeceğim
✓ başım ağrımayacak / dönmeyecek
✓ kusmayacağım
✓ regl olmam
✓ hamile kalmam ( ne olur ne olmaz özellikle Tom Riddle ile sevgili olacak olanlar yazmanızı tavsiye ederim aksi takdirde sevgili oluşunuzun 9. ayında anne olursunuz 🥱 )
Klonum :
Bir temas ve muhabbet esnasında benim gibi davranacak
✓ kimse klon olduğunu anlamayacak
✓ telefonumu sadece arama ve mesaj atmak için kullanacak
✓ ailem ile iyi anlaşacak

Bekleme odam : bir deniz kenarı olacak . Oraya geldiğimde ya da yaklaştığımda kahve kokusu ve piyano sesi duyacağım .
Arkadaşlar : Hermione Granger , Ron Weasley , Harry Potter , Luna Lovegood , Draco Malfoy , Cedric Diggory , Weasley twins , Ginny Weasley .
Sevgili : Neville Longbottom
Başladığımda : oda arkadaşım Hermione Granger'in beni uyandırması ile yatakhanede başlayacağım .
Aile : Remus Lupin ve Tonks .
Zaman kavramı : istediğim gerçeklikteki bir yıl bu gerçeklikteki bir dakikaya eşit .
Köken : safkan
Geri dönüş parolam : geri dönmek istiyorum dediğimde ya da sağ ayağımı 3 kere yere vurduğumda sorunsuz bir şekilde kendi gerçekliğime döneceğim .

ANI : gryffindor ortak salonunda Hermione ile ders çalışıyoruz . Bir anda bir çift el gözlerimi kapatıyor ve yürümem için kaldırıyor . Sonra bir yere gidiyoruz , o kişi ellerini çektiğinde karşımda bütün arkadaşlarımı görüyorum ve önlerinde de pasta bir anda bugünün doğum günüm olduğunu hatırlıyorum çok sevinip hepsine tek tek sarılıyorum .

shifting ile hogwartsa Gidiyoruz !Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin