Okumaya devammm . Bir gün başaracağız 🛸
Script : gitmek istediğiniz gerçeklikteki sizi anlatan yani kişisel ve fiziksel özelliklerinizi anlatan bir yazıdır . Bunu kağıda ya da telefonunuz notlar kısmına yazabilirsiniz . Bence telefonunuza yazın çünkü kağıdı aileniz falan görürse onlara açıklama yapmak zorunda kalırsınız onlar da inanmayacakları için motivasyonunuz kırılabilir . Script yazmak zorunlu değil ama yazmanız lazım yazın yani mutlaka yazın işinizi çok kolaylaştıracak .
Kısaca scriptinize yazmanız gerekenler ;✓ adın - soyadın
✓ yaşın
✓ boyun
✓ kilon
✓ cinsiyetinBunları mutlaka yazmalısın , ayrıca kişisel ve fiziksel özelliklerini , klonunu , zaman kavramını yazmalısın . Zaman kavramını MUTLAKA yazmalısın . Çünkü o zaman orada kaç yıl kalırsan burada da o kadar süre geçer . Kişisel ve fiziksel özelliklerini buradaki halin gibi yazmak zorunda değilsin istediğin gibi yazabilirsin istersen boyunu uzat , istersen saçını sarı yap tamamen sana kalmış çünkü zaten orası senin gerçekliğin :) Oradaki arkadaşlarınızı ve isterseniz sevgilinizi de yazabilirsiniz , sonra hobi ve fobilerinizi yazabilirsiniz .
Güvenlik önlemleri için ölmeyeceğim acıyı çok az hissedeceğim yazmalısınız . Eğer hogwartsa gidecekseniz ki kitap hogwarts için kötü niyetli yapılan büyüler ve lanetler bana işlemez yazabilirsiniz . Buraya geri dönmek için bir password belirlemelisiniz ve bunu da scriptinize eklemelisiniz örneğin geri dönmek istiyorum dediğimde ya da sağ ayağımı 3 kere yere vurduğumda sorunsuz bir şekilde geri geleceğim . Ama gün içinde çok sık kullandığınız bir kelime ya da hareket olmasın yanlışlıkla geri gelebilirsiniz ve bu da isteyeceğimiz en son şey olur . Tabii eğer geri dönmek istemiyorsanız bir password belirlemeyin bunu yaparsanız orada kalırsınız ve orada ölmediğiniz müddetçe geri dönemezsiniz . Ayriyeten hastalanmam , regl olmam , hamile kalmam tarzı şeyler ekleyebilirsiniz . Nasıl koktuğunuzu , göz , saç renginizi ve isteğe göre de bekleme odası yazabilirsiniz .Buraya kadar geldin umarım yardımcı olmuşumdur sorularınız olursa yorumlara yazabilirsiniz istersen de oy verebilirsin .
Asla pes etme metodlar dene yapacaksın eğer yorulduysan bir iki hafta ara ver ama pes etme onlar seni bekliyor ❤️❤️
✨Bir iki bölüm sonra örnek
script geliyoorrrr✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
shifting ile hogwartsa Gidiyoruz !
Non-Fictionbu kitapta sizlere shifting ile ilgili bildiğim her şeyi en ince ayrıntısına kadar anlatacağım ... sakın pes etme çünkü bu kitap karşına çıktıysa bunu başaracaksın , çünkü demek ki bu tarz şeylere Ilgın var ve başarabilecek kapasiten var öyle olmasa...