Je tu další školní rok a já právě sedím ve vlaku a užívám si výhled z okna. V kupé nesedím sama sedím tu se svým bratrem, Hermionou Grangerovou a Ronaldem Weasly. Všichni 4 jsme ode dneška v pátém ročníku a jsem docela dost zvědavá co se letos přihodí. Minulý rok byl bratr v turnaji tří kouzelníků jsem ráda že to přežil protože se vrátil Lord Voldemort. Blížili jsme se k Bradavicím a tak jsme se šli prevlíknout do habitů, když jsme se převlíkli tak vlak zrovna zastavil a my jsme vylezli ven. Zrovna šel kolem nás Malfoy "Tak co Potterovi bude letos nějaký pobavení nebo ne?" křikl na nás Harry mi chtěl jednu napálit naštěstí jsme mu v tom zabránili "To nemá cenu Harry" řekl Ron, "nech ho a on přestane" pokračovala jsem "no možná" dokončila větu Hermiona. Šli jsme jsme pomalu ke kočárům který táhli testrálové, sedli jsme si a kočár se rozjel za chvíli jsme byly u hradu. Došli jsme do Velké síně a sedly si na svoje místo, a za nedlouho přišli prvňáci když byli Rozřazení Do kolejí tak Brumbál začal ten jeho proslov já ho Teda moc neposlouchala protože je to každý rok stejný. Když konečně dokončil ten proslov před námi se objevilo jídlo a všichni jsme se do toho pustili, Ron jedl jak o život vypadalo to že tak 2 měsíce nejedl. "Hele Frede to jste mu nedávali najíst nebo co?" řekla jsem se smíchem Fredovi on se jen zasmál a a zakroutil hlavou že na nesouhlas že mu dávali najíst. Po jídle jsme se všichni odebrali do svých kolejí, když jsme došli do společenský místnosti tak nás zastavil nějakej prvňák s tím jestli jsme vážně dvojčata my mu jen kývli že jo a šli jsme do svých pokojů. Já měla pokoj s Hermionou a Ginny jako každý rok, povídali jsme si co jsme dělali o prázdninách a za nedlouho jsme spali. Další den ráno jsem se vzbudila jako první což nebylo u mě zvykem ale budiž, udělala jsem si ranní hygienu, oblikla jsem se a zbalila věci který na ten den budu potřebovat. Šla jsem na snídani a co Čert nechtěl musela jsem se zrovna potkat s Malfoyem "Můžeš mi laskavě uhnout?" řekla jsem ještě klidným hlasem "Ne" řekl se smíchem "Sakra pusť mě" řekla jsem už mírně naštvaně "Ale copak zavoláš na mě tvýho bratříčka?" opět řekl se smíchem v tu chvíli jsem do něj strčila abych prošla a povedlo se "s kým si myslíš že mluvíš?" procenil zkrs zuby " no buď s idiotem první třídy a nebo s největším debilem z celý školy můžeš si vybrat" řekla jsem se smíchem on se jen nasral a prošel okolo mě k Zmijozelskýmu stolu. V tu chvíli tam přišel Harry "co chtěl?" zeptal se mě "ale nic duležitýho" odpověděla jsem mu s úsměvem Harry mi úsměv vrátil Zpátky za nedlouho přišli i ostatní, v klidu jsme se nasnídali a šli na první hodinu Lektvarů se Severusem Snapem.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Co myslíte jaká bude jejich první hodina v pátém ročníku?
ČTEŠ
Nebelvírská Princezna
FantasyDalší školní rok a další překvapení. Mnoho překvapení postihlo i Kate Lily Potter a jejího bratra Harryho Jamese Pottera. Kate nenastoupila v 11 ale ve 13. Sám Harry Potter nevěděl že má sestru natož dvojče.