20.kapitola

21 1 0
                                    

Uběhl měsíc a Kate se stále neprobudila.

Harryho pohled :
"uběhl měsíc a ona tam stále leží" řekl jsem smutně, když najednou přišla do společenky McGonagallová "Pane Pottere pojďte za mnou" řekla a já vstal a následoval ji "Paní profesorko co se stalo?" musel jsem se zeptat "vaší sestru budou v nejbližší době převážet do nemocnice svatého Munga" odpověděla mi. Když jsme došli na ošetřovnu tak tam u jejího lůžka stal Snape a Brumbál bylo to divný ale jestli jsem dobře viděl tak Snape byl z toho smutnej že se stále neprobouzi "Harry jdeš právě včas tvoji sestru budeme převážet do nemocnice svatého Munga" řekl s klidným hlasem Brumbál "můžete nás prosím nechat o samotě?" zeptal jsem se všech tří profesorů a oni kývli. Přišel jsem blíž k posteli a najednou jsem uviděl jak jsme byli oba dva malý to byl ten den kdy naší rodiče zemřeli a jak tam najednou přiběhl... Snape? Co tam sakra dělal Snape? Poslední co jsem viděl byl Snape jak objímá naší matku ale pak jsem zase opět viděl moji sestru jak leží na lůžku "Malfoy! Brumbál!" vykřikla najednou Kate a probrala se. No nebudu kecat slítl jsem z postele a rozdejchaval jsem nejspíš infarkt "Proč lezis na zemi?" zeptala se mě má sestra až moc čile "no to víš za těch pár let jsem si tu zem oblíbil" odpověděl jsem ji. Kate vystřelila z ošetřovny jak blesk a mě táhla za sebou "Kam běžíš?" zeptal jsem se jí "Za Brumbálem a doufám že tam bude i Snape" odpověděla mi. Ona měsíc leží na ošetřovně a je čilá jak rybička by mě zajímalo po kom to má tohle to. Když jsme doběhli k chrliči tak řekla heslo a utíkala nahoru a já jsem ji byl samozřejmě v patách. Rychle zaklepala a jak někdo řekl dále tak vtrhla dovnitř "Slečno? Cot ady děláte?" zeptal se udiveně Snape "to je teď jedno. Ale vím to" odpověděla jim a oba dva se na ni nevěřícně podívali "odkud jste to zjistila?" zeptal se Brumbál "mela jsem sen no on to vlastně sen nebyl spíše to bylo vidění ale viděla jsem to tam viděla jsem tam vás, Malfoye a tady profesora Snape pak tam byli i další lidé ale ty už jsi nepamatuji" řekl rychle a divím se že ji rozumněli "Běžte na kolej" řekl Brumbál a já musel svoji sestru dotáhnout na kolej. Když jsme tam vstoupili tak se na mě všichni podívali tím výrazem jako kdes byl?  Když ale zpoza rohu vykoukla má sestra tak se dívali hodně překvapeným výrazem.

Kate pohled :
Po dlouhém vysvětlování toho jak jsem se zázrakem vzbudila zeptal se mě Harry "Co bylo to vidění?" "Malfoy má zabít Brumbála" řekla jsem mu šeptem "Cože?" řekl nahlas takže to slyšela celá kolej "ticho!" okřikla jsem ho.

Je měsíc do konce roku :
Moje vidění se naplnilo Malfoy se pokusil zabít Brumbála on to však nedokázal takže musel Snape. Po zásahu kletbou Avada Kedavra Brumbál padal z Astronomické věže. Všichni jsme zvedli hůlky Teda až na mě a Harryho protože oba dva jsme klečeli u Brumbála.

Nebelvírská PrinceznaKde žijí příběhy. Začni objevovat