21.kapitola

27 1 2
                                    

Prázdniny utekly rychle.
Právě teď sedim ve vlaku do Bradavic, poslední ročník, poslední rok v Bradavicích. Ředitelem se stal Snape takže se ti nedalo vydržet. Na jídlo jsme museli chodit společně no všude jsme museli chodit společně. Na chodbách to bylo smutný nikde se neozíval studentský smích. Harry, Ron a Hermiona šli hledat viteály tak doufám že je co nejdříve najdou a vrátí se zpátky. S Fredem jsme se domluvili že si budeme posílat dopisy pokud to bude možné, poté co byli prvňáci rozřazený do kolejí jsme šli na kolej. Ráno nebylo ničím zajímavé takže jsme šli na hodinu OPČM, ach bože jak já tu Pansy nesnáším kdybych mohla použila bych na ní nějakou kletbu která se nepromíjí "Ale ale já myslela že jsi šla taky hledat nějaký ty řetízky Potterová" řekla tím jejím hlasem "o to se ne starej" odpověděla jsem ji "měla jsi jít s nima jsi hrozbou pro celý Bradavice" štěkka po mně ale na to jsem ji nestihla odpovědět protože do učebny Snape.
To co se tam do příchodu mého bratra dělo vám nechci vyprávět tak vám aspoň ukážu dopisy od Harryho nebo Teda spíš jak jsme si dopisovali.

Ahoj Harry,
Jestli se zajímáš jak se tady v Bradavicích máme tak upřímně na prd. Ředitelem se stal Snape. Ani nevíš jak se na tebe těšíme Teda kromě Zmijozelu ale jinak všichni. A jinak jak vám to jde? Kolik jich už zbývá?

              Katerine

Ahoj Kate,
Je mi vás líto a taky se na vás těšíme. Ještě nemáme všechny ale až budou dám stopro vědět pozdravuj je tam.

        Harry

Ahoj Kate,
Slyšel jsem že v Bradavicích je Snape teď ředitelem. A ani vám nezávidím. Doufám že se brzy uvidíme. Pozdravuj tam všechny.

Fred

Ahoj Frede,
Ani nevíš jak jsem ráda že jsi napsal. Ano Snape se stal ředitelem. Taky v to doufám ale mám zvláštní pocit že se stane něco zlého ale snad ne. Budu a ty pozdravuj tam

Katerine

Víc dopisu vám sem psát nebudu. Mám pocit jakoby tohle měl být konec ale snad ne. Snad si dělám zbytečný poplach

Nebelvírská PrinceznaKde žijí příběhy. Začni objevovat