Už jsme byli dávno převlečení a jeli jsme k hradu. Cítila jsem na sobě hodně pohledů a to samý i Harry. Po večeři jsme šli na kolej "Slečno Potterová a Pane Pottre pojďte za mnou" ozval se hlas který patřil profesore McGonagallové tak jsme se obrátili a šli za ní došli jsme k pracovně Albuse Brumbála "tak pojďte" pobídla nás a my jsme vycházeli schody nestačili jsme ani zaklepat a dveře se otevřeli samy. "Už tu na vás čekám" řekl milým hlasem profesor "po zbytek tohoto roku se musíte mít na pozoru hlavně vy slečno. Dvakrát jste přežila smrtící kletbu ale na potřetí to už vyjít nemusí. A co se týče tebe Harry tak ty se musíš mít taky na pozoru díky vaší sestře jste pořád naživu ale nemuselo to tak být" řekl "Pane?" zeptala jsem se "Ano?" "Jak je možné že se Smrtijedi a Voldemort dostal do mudlovského světa?" "normálně by tam nešel ale byli jste tam vy dva takže měl velký důvod ho navštívit" dořekl. "Vím že tohle bude pro vás těžké ale jestli chcete aby vaší přátelé byli v pořádku tak se pozbytek tohoto roku obdržte od nich dál" řekl a my kývli na souhlas. Když jsme šli na kolej přejel mi mráz po zádech a Harry si něco mumlal "Nemůže nám zakázat mluvit s našimi kamarády ne?" zeptalo se mě mé dvojče "No to ne ale radši bych to udělala nechci riskovat to aby jeden z nich umřel a ty to taky určitě nechceš" odpověděla jsem mu "No to ne" "No tak vidíš". Když jsme došli na kolej tak se nás hned začali všichni ptát co po nás chtěl ale dělali jsme že je neslyšíme a odešli jsme na pokoj. Uběhl týden a nám se dařilo je ignorovat ale bylo to těžký protože ignorovat svého přítele je skoro nemožné. Samozřejmě že se na mě Fred naštval že s ním nemluvím.
Z pohledu Freda:
Byl jsem ve společnce společně s Ronem, Ginny, Georgem, Hermionou a Ann. Najednou tam vstoupil Harry a za ním přišla Kate "Kate" křikla jsem na ní a ona se otočila ke mě po dlouhé době jsem ji viděl opět do tváře "Kate můžeš mi prosím tě říct proč se mnou ani s ostatními nemluvíš?" zeptal jsem se opatrně a ona si povzdechla "až bude ta správná chvíle vše ti řeknu" řekla a odešla "Zajímalo by mě proč se s námi oba dva nebaví copak jsme jim něco udělali?" řekl Ron "podle mě je do toho někdo navedl aby se s námi nebavili" námítla Ann "je to od ty doby co byli u Brumbála. A asi jim on něco řekl" dodala Ginny "nesmysl" řekl George. Najednou jsem uslyšel kroky a z poschodí se vynořila Kate a zamířila pryč z koleje "Kam asi jde?" zeptala se mě Hermiona "Astronomku" odpověděl jsem ji "jak ty to můžeš vědět?" optalo se mě mé dvojče "je to jediný místo kam chodí takhle večer a navíc se jí tam dobře přemýšlí" řekl jsem jim a vydal se za ní "kam jdeš?" křikly na mě ale to už jsem jim neodpověděl. Po chvíli jsem dorazil na věž a slyšel jsem její pláč "Kate" a ona se na mě podívala ubrečenýma očima bolelo mě vidět ji ubrečenou "Běž pryč" řekla potichu "Ne budu tu s tebou" "Frede běž pryč a to okamžitě" řekla ráznějším tónem hlasu furt jsem nechápal proč bych měl jít pryč potřebuji znát důvod. Najednou se ze tmy někdo vynořil a namířil na mě hůlkou "Avada Kedavra" křikla ta osoba a objevil se zelený záblesk. Poté postava zmizela a já byl naživu ale jak to? Vždyť tohle je smrtící kletba a najednou jsem uviděl jak na zemi leží Kate. "Kate prosím přežij to i na podruhy prosím nechci tě ztratit" řekl jsem s ubrečenýma očima najednou jsem přilítla profesorka McGonagallová "Co se tady stalo?" řekla vyděšeně když uviděla Kate na zemi nestihl jsem říct ani slovo protože nás vyrušik Brumbál "odnesete ji na ošetřovnu pane Weasley a pak se stavte u mě" řekl a odešel. Já jsem si vzal Kate do náruče a odnesl ji na ošetřovnu a poté jsem šel za Brumbálem "tak mi povězte co se tam stalo?" "šel jsem za ní na Astronomku protože jsem chtěl vědět proč se semnou nebaví říkala mi ať jdu pryč ale já nevěděl proč a najednou se tam objevil nějakej člověk a namířil na mě hůlkou a pak řekl smrtící kletu poté se objevil zelený záblesk a uviděl jsem Kate na zemi "řekl jsem mu celý příběh a on se jen usmál" Pane Weasley nebojte když to bylo takhle tak To možná přežije a teď to běžte říct Panu Potterovi " řekl a já kývl na souhlas. Když jsem přišel na kolej seděl tam i Harry ale četl si knížku." Harry?" a on pozvedl hlavu" Kate.."" co s ní je co se stalo? "vlítl jak nevídaná střela" šel jsem za ní na Astronomku tam se objevil nějaký člověk a poslal na mě smrtící kletbu ale místo mě ležela na zemi Kate " řekl jsem a on vytřeštil oči" kde je? " " na ošetřovně" odpověděl jsem mu a on vlítl z koleje a běžel přímo k ošetřovně. Ostatní je koukali co jsem to právě řekl" doufejme že třetí Avadu přežije" řekla Ginny.
.
.
.
.
.
.
.
Přežije nebo ne?
Kdyby ne jak by na to reagoval Harry a Fred?
ČTEŠ
Nebelvírská Princezna
FantasiaDalší školní rok a další překvapení. Mnoho překvapení postihlo i Kate Lily Potter a jejího bratra Harryho Jamese Pottera. Kate nenastoupila v 11 ale ve 13. Sám Harry Potter nevěděl že má sestru natož dvojče.