5.kapitola

38 1 1
                                    

Zaklepali jsme na jeho pracovnu a po zazneni dále jsme vešli dal "Co jsem vás přivádí?" zeptal se Brumbál "Pane profesore když jsem si v knihovně četla tuto knihu tak jsem tam našla toto" řekla jsem a otevřela tu knihu na tom místě kde byl napsaný ten vzkaz "nevíte kdo by to mohl napsat?" zeptal se nás "nevíme to jistě ale myslíme si ze to mohl napsat Voldemort" řekl Harry "je to možný ale jak jste to usoudili?" zeptal se  "minulý rok ho Harry přeci viděl v tom Labyrintu, tam se mu ho nepodařilo zabít" řekla jsem "pravda, pravda Harry musíš se mít na pozoru kdyby cokoli tak mi okamžitě řekněte" řekl a my kyvli na souhlas a odešli jsme "to to musel psát do nějaký rostliny knížky? Proč ne třeba černá magie?" ptal se mě Harry "Ty jsem vážně Pako, kdyby jsi se podíval na ten obal tak by jsi zjistil že to nebyla knížka o pampeliškách ale o dracích" odpověděla jsem mu "aha" odpověděl a zbytek cesty na kolej jsme byli potichu. Když jsme došli do společenky seděla tam Hermiona "kde jste byli?" vyhrkla na nás "U Brumbála" řekli jsme na stejno a Hermiona se zasmála "co je?" řekli jsme zas na stejno "ne nic" odpověděla.

Přesuneme na prosinec
Jsme zrovna na večeři a Brumbál chystá nějakej proslov. "příští pátek bude ples takže chlapci pozvěte dívky určitě budou rady" dořekl a všichni začali tleskat. "Kate?" zeptal se Harry "jestli mě chceš pozvat na ples tak na to zapomeň protože sourozenci nesmí jít spolu" odpověděla jsem "Jak jsi věděla že se na to chci zeptat?" podíval se na mě udiveně "tak bylo to jasný" usmála jsem se na něj. Byla středa a mě zatím nikdo nepozval a nějak jsem jsem to neřešila, byla jsem ve společence a četla jsi tam knihu "Baf" křikl na mě Fred a já leknutím nadskočila "ty jseš blbej" zasmála jsem se a plácla jsem ho po rameni "Hele Kate nešla by jsi se mnou na ples? Teda jestli s někým nejdeš" zeptal se opatrně "ráda s tebou půjdu" usmála jsem se na něj "tak to jsem rád" taky se na mě usmál a odešel. Ještě chvíli jsem si tam četla a pak odešela na pokoj. Už je pátek nějak 2 hodiny před plesem a já se začala připravovat holky už byli z poloviny hotové.
Udělala jsem si tento účet

 Udělala jsem si tento účet

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

A vzala jsem si tyto šaty :

Už se blížilo k zahájení plesu a já jsem společně s holkama šla k velký síni kde už na nás čekali kluci

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Už se blížilo k zahájení plesu a já jsem společně s holkama šla k velký síni kde už na nás čekali kluci. Hermiona šla s Ronem, Ginny šla s Harrym a já šla s Fredem. "Sluší ti to" řekl mi Fred "Děkuji tobě taky" odpověděla jsem mu a usmála se "Sluší ti to ségra" řekl Harry "Díky tobě taky" odpověděla jsem mu a vešli jsme do síňe a úplně jsem na sobě cítila pohledy ostatních.
S Fredem jsme tančili hodně dlouho a párkrát jsem si zatancovala i s Harrym. Blížilo se k jedenáctý hodině a já se rozhodla že už půjdu spát "Hele a nechceš jít na astronomku?" zeptal se mě Fred "jo můžeme" odpověděla jsem mu. Došli jsme na astronomku a jak tam foukal vítr tak mi začala být zima, Fred si toho všimnul a dal mi okolo ramen jeho sako "Děkuji" usmála jsem se na něj a on mi úsměv opětoval, chvíli jsme si tam povídali a já nějakým záhadným způsobem usnula. Když jsem se ráno vzbudila ležela jsem na svojí posteli "jak jsem se sem dostala?" zeptala jsem se holek "Fred tě jsem donesl protože jsi usnula na astronomce" odpověděla Ginny "Aha" řekla jsem a usmála se "Hele ty, vy spolu něco máte?" zeptala se Hermiona "Ne, proč?" podívala jsem se na ni nechápavě "Ja jen že to tak vypadá" řekla "možná to tak vypadá ale ne" odpověděla jsem a šla jsem se prevlíknout a pomalu šla na snídani.

Nebelvírská PrinceznaKde žijí příběhy. Začni objevovat