13.kapitola

26 1 0
                                    

"Kate je to pravda že jsi se líbala s někým jiným?" zeptal se mě "Co?" podívala jsem se na něj nechápavým pohledem "tak jo nebo ne?" řekl malinko naštvaným tónem "samozřejmě že ne proč bych to dělala?" řekla jsem klidným hlasem "to já nevím" řekl smutně "jediný co tam jsem se objala s Harrym" "Aha" řekl Fred "neboj se ja bych tě nikdy nepovedla" řekla jsem s úsměvem a on mi úsměv oplatil "a teď mě prosím omluv musím někoho přizabit" řekla jsem a odešla do velký síně s tím že jsem pohledem probodala Malfoye. Sedla jsem si vedle Harryho a už kladl jednu otázku za druhou "co chtěl?"  "ale nic" řekla jsem mu a pustila jsem se do jídla za pár minut šel Malfoy tak jsem se vydala za ním "jen si s ním něco vyřídím uvidíme se na koleji" řekla jsem směrem k mým kamarádům a šla za ním. "Hej Malfoyi!" křikla jsem na něj "Ale copak chyběl jsem ti Potterová" řekl s tím jeho úšklebkem "ten tvůj úšklebek tě zachvili přejde" řekla jsem a namířila na něj svoji hůlku "Expelliarmus!" řekl na mě "Protego" řekla jsem on na mě jen zíral "Ale co? Snad se mě nebojíš ne?" zasmála jsem se "Colloshoo" řekla jsem a Malfoyovi boty se přilepili k podlaze "okamžitě to zruš!" krikl na mě "zachvili to zmizí ale pokud nechceš čekat tak se vyzuj" odpověděla jsem mu a odešla na kolej "kde jsi byla?" zeptala se mě Hermiona "no dejme tomu že jsem si musela něco vyřídit s Malfoyem" řekla jsem a ostatní se na mě nechápavě podívali "cos mu udělala?" zeptal se Ron "no řekněme tomu že se teď snaží dostat na kolej protože se mu přilepili boty k podlaze" řekla jsem ze smíchem a ostatní se ke mně přidali udělali jsme si úkoly a šli spát. Dneska máme OPČM to by se přežilo ale s Malfoyem ne, v učebně jsem se rozdělila od mých kamarádů a sedla si k Malfoyovi "předem ti říkám jestli zase budeš něco mlýt o tom jak tě ta hodina nebaví tak proletíš oknem než stihneš říct Famfrpál" pronesla jsem směrem k němu a on se jen ušklíbl, do třídy vyletěl Snape až ten idiot kterej sedí vedle mě slítl na zem. Nějak jsem ty dvě hodiny přežila a pak jsem měla volnou hodinu s Hermionou. Když jsme měli oběd tak nám Brumbak řekl že příští týden je Famfrpálový zápas a bude hrát Nebelvír a Havraspár takže se máme pořádně připravit aby jsme nezklamali.
.
.
.
.
.
.
.
.
Co myslíte stane se něco o famfrpálovém zápasu? Jinak ta kapitola bude jen čistě o zápase.

Nebelvírská PrinceznaKde žijí příběhy. Začni objevovat