8.kapitola

31 1 1
                                    

Hodina skončila a my vyšli na chodbu "tak co mi chceš říct?" zeptal se "mluvila jsem se Snapem a ten mi řekl že mám silnou moc a že mám jít za Brumbálem" řekla jsem "no?" řekl "tak jsem za ním došla a řekl mi to že když Voldemort zabil naše rodiče tak tebe se chytla půlka je duše a na mně přistála půlka jeho síly" nedorekla jsem "Cože?" vykulil na mě oči "nech mě domluvit, a až on se objeví a bude chtít s námi bojovat tak nemusíme zničit všechny viteály stačí když naše síly spojíme" dořekla jsem "Takže moje sestra je silnější jak Voldemort" řekl Harry "to nevím a ticho" řekla jsem důrazně "Co si to tu šuškáte?" přišel k nám George "nic co tě nemusí zajímat" odpověděla jsem mu s úsměvem a on odešel. Měli jsme po výuce a šli jsme na oběd, ten byl výborný a pak jsme se šli převlíknout na zápas. Vyhrál Mrzimor protože Harry slítnul z koštěte, chtěla jsem ho chytit ale nestihla jsem to takže teď leží na ošetřovně má něco s rukou a nohou takže si tam pár dní poleží. Byl večer a já šla od Harryho na večeři jsem nešla protože jsem neměla hlad takže jsem zamířila na astronomku jo nebudu lhát dobře se tam přemýšlí. Došla jsem tam a při mém štěstí tam byl Malfoy "Co tady děláš Potterová?" zeptal se "to tě nemusí zajímat" odsekla jsem "jsem slyšel že si tvůj bratří udělal něco s rukou a nohou" smál se "hm" odpověděla jsem "ale ale nejsi ve švy kůži?" přibližoval se ke mně "tahni ode mě" krikla jsem na něj a vytáhla hůlku "Expelliarmus" řekl "Protego" ušklíbla jsem se na něj a on tam jen stal a koukal na mě "ale co ty tohle kouzlo neznáš?"řekla s menším smíchem ale on byl zticha a přibližoval se ke mně "expelliarmus" krikl zrovna když jsem ho nevnímala a moje hůlka odletěla "a co budeš dělat teď?" stále se ke mně přibližoval  "Malfoyi nech ji!" křikl na něj Fred, Malfoy si jen odfrkl a odešel "Jsi v pořádku?" zeptal se mě já jen kývla na souhlas, obejmul mě a koukali jsme spolu někam do dálky. Bylo to strašně příjemný, cítila jsem jak mu tluče jeho srdce jak uklidňující, po pár minutách si mě otočil k sobě "Kate? " zeptal se mě "Ano?"  "No víš já nevím jestli se nenaštveš" řekl nejisté "Povídej" řekla jsem mu. "Víš už ten den kdy jsi přišla do Bradavic jsi mi tak nějak zůstala v hlavě, nemohl jsem na tebe přestat myslet a tak nějak jsem tě začal mít rád, ale teď te nemám rád" řekl a já sklopila hlavu "já tě totiž miluji" dořekl a já nemohla uvěřit svým uším než jsem cokoliv stačila říct tak mi jeho rty přistáli na těch mých. Byl to ten nejlepší pocit kterej jsem zažila po pár minutách jsme se oba odtáhly a on se mě zeptal "budeš se mnou chodit?" "Ano" odpověděla jsem mu a znovu jsme se začali líbat. Mezi tím co jsme se tam libali tam přišla Hermiona my jsme si ji nevšimli a ona nevědomky zmizela. Když jsem přišla na pokoj tak se na mě Hermiona tak zvláštně podívala "Hele Kate?" zeptala se mě "No?" odpověděla jsem ji "Co to bylo na tý astronomce s Fredem?" začala se tak trochu smát a ježkoliv tu byla i Ginny tak mě začali vyslíchat obě dvě "no to by mě taky zajímalo" řekla Ginny a já zrudla jak rajče "no povídej" řekla mi Herm "No, eh začali jsme spolu chodit" řekla jsem rychle že sebe a obě dvě na mě vykulili oči "přeji vám to" řekl Hermiona a Ginny se k ní přidala "Neřekla jsi to nikomu že ne?" zeptala jsem se jí "Možná Harrymu" odpověděla mi a v tu chvíli ji do obličeje přistál polštář "Hej!" smála se "To máš za to" řekla jsem jakoby uraženě.

U kluků :
H:Hele Frede?
F: no?
H:co to bylo s Kate na tý astronomce?
Všichni se na něj podívali
F: no
H, R a G :No??
F:začal jsem s Kate chodit (řekl rychle)
H: Aha, přeji vám to.

Zpátky ke mně :
Ráno nám zazvonil budík a já si šla udělat moji každou rutinu. Když jsme byli všechny obliklí tak jsme šli na snídani a ve společence jsme se potkali s klukala, s Fredem jsme si dali pusu a šli jsem "Nejsi z toho George smutnej že ty nikoho nemáš?" zasmála se Ginny "Haha moc vtipná" řekl George. Snídaně proběhla v klidu a hodiny se dali tak nějak zvládnout venku už bylo hezky takže po vyučování byli všichni studenti venku.

Nebelvírská PrinceznaKde žijí příběhy. Začni objevovat