15.kapitola

27 1 0
                                    

Pomalu jsem otevírala oči a probudila jsem se na ošetřovně. Vedle mě seděl Harry a něco si pro sebe mumlal "H-H-Hary" řekla jsem hodně tichým hlasem a on zvedl hlavu "Kate" vykřikl "jak dlouho tu jsem?" zeptala jsem se ho "no ehm skoro týden" odpověděl mi "co se mi stalo?" musela jsem se ho ještě zeptat ale než cokoliv odpovědět přišel k nám Brumbál, McGonagallová a Snape "Co se mi stalo?" zeptala jsem se ještě jednou "to bohužel nevíme" odpověděl mi Brumbál chvíli tam s námi ještě byli a pak mi Harry pomohl na kolej. Když jsme přišli do společenky všichni se na nás podívali sedla jsem si na gauč u krbu a přemýšlela o tom co se mi vlastně stalo takže šla jsem na kolej a cítila jsem jak za mnou někdo jde ale nikdo tam nebyl a pak najednou ta zem na nějaké hlasy které říkali teď ještě zbývá ji odnést Pánovi Zla "MALFOY!" vykřikla jsem a všichni se na mě otočili "Co Malfoy?" zeptal se mě Harry kterej ještě vstřebával nejspíše infarkt jak se lekl "No co Malfoy?" zeptal se i George "To on! To on mě omráčil" řekla jsem "Proč zrovna on?" zeptal se zrzek jménem George "když jsem ležela na zemi tak jsem slyšela hlas jak si pro sebe říká teď zbývá jí odnést Pánovi Zla"  řekla jsem "To mohl říct kdokoliv ze Smrtijedů" prohlásil Ron "To ano ale tohle byl stoprocentně jeho hlas" řekla jsem "Přidal se k nim" dodal Harry. "No je pravda že mi přišel od začátku roku divnej" řekl George a všichni jsme se na něj podívali výrazem se sním kamarádíš nebo co? "Co se na mě tak díváte tím vaším výrazem a ne nebojte s ním se fakt přátelit nechci a nebudu" řekl a my se otočili zpátky ke krbu "měla bys to říct Brumbalovi" řekla Hermiona "řeknu ale až zítra" odpověděla jsem ji a zvedla jsem se a šla do pokoje. Byla naštěstí sobota takže jsem nemusela dělat věci do školy na snídani mě zase nasral Malfoy "vážně jsi omdlela na chodbě?" řekl tím jeho odporným hlasem "no a vím kdo za tím stojí" řekla jsem důrazně a on náhle ztuhnul což mi podvrdilo to že to byl on. Po snídani jsem šla za Brumbálem zaklepala jsem na dveře jeho pracovny a počkala až řekne dále což netrvalo tak dlouho "Ale dobré ráno slečno Potterová, co vás trápí?" zeptal se mě "Víte pane nejspíše vím kdo mě na té chodbě omráčil" řekla jsem a on se na mě podíval s výrazem jakože kdo to byl? "Byl to Malfoy" řekla jsem "Proč si myslíte že to byl on?" zeptal se mě "když jsem ležela na ty zemi tak jsem ještě slyšela hlas kterej říkal něco o tom že mě musejí dopravit k Voldemortovi" odpověděla jsem mu a než cokoliv stačil říct do pracovny vlítl Lucius Malfoy "Pane řediteli jak je možné že v posledním měsíci se na škole dějou divné věci?" zeptal se ho Lucius "tak já už půjdu nashle" řekla jsem a odešla. Počkala jsem si dole na chodbě na Luciuse a ten za nedlouho vyšel "Vím kdo to udělal" řekla jsem směrem k němu "co kdo udělal?" zeptal se mě nechápavě "Na ty chodbě mě omráčil Draco a vy nebo Voldemort jste mu to přikázali" řekla jsem " a no to jsi přišla prosím tě jak" zeptal se pobaveně "nejsem tak blbá jak si myslíte" řekla jsem a už se chystala k odchodu "jo a mě a Harryho jen tak nezískáte" dořekla jsem a odcházela. Slyšela jsem jak za mnou pomalu říká kletbu Avada Kedavra otočila jsem se a zakřičela "Expelliarmus" a jemu vylítla hůlka z ruky a já běžela na kolej. Všichni se na mě otočili když jsem tam vlítla "sakra ségra musíš mě furt děsit?" zeptal se mě "Lucius byl za Brumbálem a pak když odcházel tak mě málem zabil" řekla jsem udýchaně "Cože?" zeptali se dvojčata Weasleyovi.

Nebelvírská PrinceznaKde žijí příběhy. Začni objevovat