16.To Koniec

636 12 0
                                    

Pov. Kacper
Dzisiaj wracam już do swojego mieszkania. Nie mogę się doczekać aż w końcu zobaczę Julkę. Jestem już na miejscu postanowiłem do niej napisać. Odpisała żebyśmy spotkali się w parku oczywiście się zgodziłem bo bardzo mi jej brakowało przez te dwa dni. Jestem już w parku nagle zobaczyłem Julkę która biegła w moją stronę. Więc wyciągnąłem do niej ręce a ona wskoczyła na mnie. I tak staliśmy wtuleni w siebie kiedy zobaczyłem znaną mi dobrze osobę.
(D:-Daria czyli była Kacpra)

D:Cześ skarbie.-gdy to powiedziała mocniej przytuliłem Julkę żeby mi nie uciekła lecz w tamtej chwili była silniejsza.

J:Kacper kto to jest czemu ona tak do ciebie mówi?

K:Nie mam pojęcia
D:Oj kochanie przestań zgrywać takiego. A pro po jestem Daria dziewczyna Kacpra.-powiedziała po czym wbiła się w moje usta lecz ja ją odepchnąłem. Gdy już to zrobiłem poczułem silne pieczenie na policzku. To była Julka ona mnie uderzyła.

J:Myślałam że mnie kochasz lecz ty tylko się mną bawiłeś. Z nami koniec narazie. - powiedziała po czym poszła ze łzami w oczach. Pobiegłem za nią ale zniknęła za rogiem ulicy. Chciało mi się płakać straciłem ją tak po prostu.

K:Czemu to zrobiłaś!? Dobrze wieszz że nie jesteśmy już razem.

D:Ale ja cię kocham.
K:Ale ja ciebie nie przez ciebie straciłem Julkę.
D:Ja jestem lepsza od niej.
K:Chciałabyś.
D:Kacperku.
K. Nie mów tak do mnie . Wal się narazie.

Szkolna miłość/Julia Kostera x Kacper Błoński❤️❤️Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz