Pov. Kacper
Jest dzisiaj piękny przepiękny dzień, ponieważ to piątek. A to oznacza weekendu początek. Za 6 dni są święta. Postanowiłem że zabiorę Julkę na przepiękną łąkę bo ostatnio mi mówiła że uwielbia kwiaty i świeże powietrze. Na zewnątrz są wielkie kłęby białego puchu. Rano ledwo co wstałem. Gdy się ogarnąłem, zjadłem śniadanie i zajrzałem do pokoju Marcina bo mamy wspólne mieszkanie. Gdy weszłem on siedział na łóżku i przeglądał telefon. Dosiadłem się do niego i powiedziałemK: Cześć stary trzeba się zbierać do szkoły.
M: Ta jasne już idę poczekaj na mnie przy drzwiach.
K: Spoko.
Po czym wyszedłem i udałem się do korytarza wejściowego. Nałożyłem buty, kurtkę i czapkę. Poszedłem szybko do swojego pokoju po telefon. Gdy przechodziłem przy pokoju Marcina usłyszałem jego rozmowę.
M: Jasne Lexy nikomu nie powiem...oczywiście....no pa pa też cię kocham buziaki.
Szybko odszedłem pobiegłem po telefon i następnie do Marcina, który był już gotowa i stał przy drzwiach. Szliśmy w grobowej ciszy. Gdy byliśmy przy szkole ujrzałem Jukę. Wyglądała przepięknie oczywiście tak jak zawsze ale dzisiaj miała na sobie dżinsy z dziurami, włosy związane w koka oraz zwykły top podkreślający jej ciało. Niby zwykły outfit do szkoły ale dla mnie wyglądała ja milion dolarów. Podszedłem do niej.
k: Cześć Julka możemy się spotkać po lekcjach?
J: Jasne.
Po lekcjach czekałem na nią parę minut. Wyszła z podręcznikiem od matmy. Następnie udaliśmy się na łąkę która była posypana puchem śniegu.
J: Kacper tu jest pięknie. Po co tu przyszliśmy?
K: Julio Kostero- uklęknąłem na jednym kolanie nie zważając na śnieg- chciałem cię zapytać o dosyć specyficzną rzecz, a więc czy ty Julio Kostero zostaniesz moją dziewczyną?
J: Oczywiście że tak. Kocham cię.
k: Ja ciebie też.
Nagle wbiłem się w jej zimne od mrozu usta. Czułem się jak nigdy dotąd kochałem ją.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
A więc kochani spowiadać się u was też pada śnieg? U mnie jest jego pełno. Już za 2 dni Wigilia. Kocham was i z wyprzedzeniem życzę wesołych świąt i pięknych prezentów pod choinką życzę wam również zdrowia i żebyście po feriach wrócili spokojnie do szkoły. Bayo.
Gaba
CZYTASZ
Szkolna miłość/Julia Kostera x Kacper Błoński❤️❤️
FanfictionSzkolna historia Julki i Kacpra najpierw zauroczenie potem miłość i tak dorastali. Jak myślicie. Czy Julka i Kacper będą razem? Czy los ich rozdzieli? Czy są sobie przeznaczeni? Czy jednak szkoła ich połączy? TEGO DOWIECIE SIĘ JUŻ WKRÓTCE. ||J...