5.Wyjaśnisz Proszę

1.4K 25 1
                                    

Pov. Kacper
Poszedłem odrobiłem lekcję a potem spać nie mogłem spać bo cały czas myślałem o Julce. Kiedy w końcu zasnąłem obudziłem się wyszykowałem i poszedłem do szkoły. Od razu poszedłem do klasy Bartka.
K:Hej Bartek możemy pogadać.
B:Jasne.
K:Ty jesteś z Julią?
B:No co ty to moja kuzynka.-i w tym momencie mnie zamurowało wiedziałem mam jeszcze u niej szansę
Od razu poszedłem pod klasę pod którą stała Julka. Od razu do nie podszedłem.
K:Julka wyjaśnisz proszę.-powiedziałem poczym poszliśmy dalej.
J:Dobra Kacper jak wiesz ja nie jestem z Bartkiem bo to jest mój kuzyn.-powiedziała ze śmiechem.
K:A czemu pocałowałaś go w usta.
J:To był buziak w policzek kochany.-czemu oba tak do mnie powiedziała czuję się jak w niebie.
K:A czemu tam w szatni powiedziałaś że masz chłopaka.
J:Bo mówiłam o tobie jeśli oczywiście chcesz taką jak ja.
K:Oczywiście że tak chodź tu księżniczko.-powiedziałem po czym ją pocałowałem. Czułem się wtedy jak w niebie lub jeszcze lepiej. Po lekcjach poszedłem do mieszkania. Gdy wszedłem udałem się do mojego pokoju. Rzuciłem się na łóżko ale tym razem szczęśliwy. Nigdy nie czułem się lepiej. Wreszcie mam osobę którą kocham. Nareszcie ja tak ją kocham.
Pov. Julka
Dobra teraz wróciłam do domu wreszcie mam chłopaka gdy przyszła Lexy wszystko jej powiedziałam a ona od razu mi pogratulowała. Gdy trochę porozmawiałyśmy poszłam się kąpać. Gdy już wzięłam szybki prysznic poszłam się położyć od razu zasnęłam
-----------------------------------------------------------
Hej kochani to kolejny rozdział przepraszam że wczoraj go nie wstawiłam ale byłam zmęczona i wiecie babskie sprawy czyli raczej kobiety wiedzą. Papatki lubię kwiatki.
Wasza zołza❤️❤️

Szkolna miłość/Julia Kostera x Kacper Błoński❤️❤️Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz