40.20/20

466 10 0
                                    

Pov. Julka
Dzisiaj jest poniedziałek.  Bardzo się źle czuję. Emma ma już 5 miesięcy więc już widzi a jej pierwsze słowo to słowo tata. Kacper był bardzo szczęśliwy gdy je wypowiedziała. Aktualnie mój mąż jest w pracy on pracuje w wielkiej firmie jako podsekretarz. Ale do rzeczy bardzo boki mnie dzisiaj brzuch i często wymiotuję. Ja wiem co to jest vo już to przeżyłam. Tak to ciąża. Przed chwilą robiłam test ciążowy wyszedł pozytywny. Zaraz mam zamiar powiedzieć o tym Kacprowi. Minęło 7 godzin jest już 19 siedziałam na kanapie w salonie i oglądałam serial. Nagle usłyszałam jak ktoś wchodzi do domu więc tam poszłam i ujrzałam Kacpra który jak mnie zobaczył uśmiechnął się.
J:Gorszy dzień?
K:A żebyś wiedziała skarbie a gdzie Emma?
J:śpi.
K:To dobrze.
J:Chcerz zagrać w pewną grę?
K:Jasne w jaką?
J:Zobaczysz.
Po chwili poszłam do salonu i usiadłam na kanapie. Po chwili przyszedł Kacper i usiadł obok mnie. Siedzieliśmy chwilę ciszy a chwilę potem odezwał się Kacper.
K:To w co gramy?
J:Najpierw zrób kawę.
K:Ok co ty kombinujesz?
J:Zobaczysz.
I Kacper poszedł do kuchni zrobić kawę. Parę minut później przyszedł z dwoma kubkami w rękach. I postawił na stoliku przed nami.
K:A więc w co gramy?
J:W kalambury.
K:Ok.
J:Spodoba ci się.
K:No dobrze skoro tak.
J:Ja zacznę.
K:Dobra zaczynaj.
Wstałam podwinęłam bluzkę tak żeby było widać mój brzuszek i pokazałam na nim serduszko. Kiedy spojrzałam na Kacpra a on uśmiechnął się szeroko.
K:Jesteś w ciąży?
J:Tak.
K:Kocham cię
J:Ja ciebie też kocham.
-------------------------------------------_----------------
Oto kolejny rozdział kochani. Niedługo będzie już ostatni.
                    Gaba❤️💚

Szkolna miłość/Julia Kostera x Kacper Błoński❤️❤️Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz