Pov. Kacper
Gdy się obudziłem leżał obok mnie laptop z włączonym Netflix. Czyli to był tylko piękny sen czyli Julka mi tego nie wybaczyła dobra nie ważne. Wtedy wziąłem telefon do ręki i spojrzałem na godzinę jest 4 rano nie chce mi się już spać więc wstałem i poszedłem do łazienki się ogarnąć. Gdy byłem w pełni gotowy zjadłem śniadanie czyli płatki z mlekiem (bo wiecie najpierw płatki potem mleko piszcie #teampłatki lub #teammleko) potem zobaczyłem że jest 6 rano więc mam jeszczę 2 godziny. Gdy byłem przy Szkole zobaczyłem jak się przytula z Bartkiem jednym z zwykłych chłopaków w szkole a potem się pocałowali moje serce się rozpadło już wiem że nie mam u niej żadnych szans ona woli chłopaków którzy są mili oraz wierni a nie takich jak ja czyli pustych i bez serca. Jak mogłem tak wszystko zepsuć mogłem mieć najlepszą dziewczynę w szkole a mam jakiejś tanie plastiki których nawet nie lubię. Podeszłem wtedy do Julki.
K:Hej Jula możemy porozmawiać?
J:Jasne-wtedy poszliśmy do szatni i się spytałem.
K:Julka wybaczysz mi?- zapytałem z jakąś kolwiek nadzieją.
J:Jasne teraz jestem pełna miłości mam chłopaka oraz dwie najlepsze przyjaciółki czyli Lexy i Gabi czego można chcieć więcej.
K:Może przyjaciela. Chcesz być moją przyjaciółką.
J:Oczywiście że tak Kacper.
Wtedy poszliśmy do klasy. Gdy było już po lekcjach poszedłem do swojego mieszkania. Gdy dotarłem przekręciłem klucz w drzwiach i wszedłem od razu skierowałem się do mojego pokoju. Gdy do niego wszedłem rzuciłem się na łóżko i zacząłem płakać straciłem ją. Zaraz zaraz przecież ten Bartek ma na nazwisko Kostera więc to niemożliwe że mogą być razem muszę go jutro o to zapytać.
-----------------------------------------------------------
Hej kochani od tygodnia nie wstawiałam rozdziałów bo nie miałam czasu ale już jestem jutro będzie rozdział wieczorem bo jutro lub we wtorek jadę na zakupki kupić przypory szkolne. A więc wpadajcie na mojego tik toka bo tam pokarze co kupiłam. Nazywam się luna1947411. Papatki lubię kwiatki.
Wasza Zołza❤️❤️
CZYTASZ
Szkolna miłość/Julia Kostera x Kacper Błoński❤️❤️
FanficSzkolna historia Julki i Kacpra najpierw zauroczenie potem miłość i tak dorastali. Jak myślicie. Czy Julka i Kacper będą razem? Czy los ich rozdzieli? Czy są sobie przeznaczeni? Czy jednak szkoła ich połączy? TEGO DOWIECIE SIĘ JUŻ WKRÓTCE. ||J...