29.9/20

501 14 0
                                    

Pov. Julka
Za chwilę idę do Kacpra. Ubrałam się w zwykły top i dżinsy. Narzuciłam na siebie kurtkę włożyłam buta a następnie nałożyłam kurteczkę dla Emmy. Tak mam ją ze sobą zabrać. W końcu będzie musiała kiedyś poznać swojego tatę. Wyszłam z domu razem z Emmą w nosidełku. Ustawiłam nosidełko na miejscu pasażera obok kierowcy. Odkąd tylko Emma się urodziła to moje oczko w głowie. Gdy byliśmy już na miejscu wysiadłam ze swojego BMW po czym skierowałam się wziąć nosidełko mojej córeczki razem z nią. Ustałam przed drzwiami Kacpra po czym zapukałam głośno w drewniane drzwi. Po chwili otworzył mi Kacper. Gdy tylko zobaczył że trzymam małą w nosidełku wziął nosidełko z mojej ręki. Wpatrywał się w córkę jak w obrazek. Gdy doszłam do kuchni zobaczyłam na stole zrobioną kawę a na talerzyku leżały ciastka. Wyglądało to tak normalnie jakby spotkały się dwie dziewczyny na ploteczki. Usiadłam miałam zdjętą kurtkę dlatego zdjęłam kurteczkę również z Emmy. Po zrobieniu tej czynności usiadłam na krześle naprzeciwko Kacpra. W pomieszczeniu była grobowa cisza po chwili Kacper rozpoczął temat.
-----------------------------------------------------------------
Tam tam tam jutro w pierwszym rozdziale będzie sytuacja z ich tego spotkania. Uwaga jak dobijemy pod tą książką 10 tys. Wyświetleń pokazuje jak wyglądam w prawdziwym życiu. A ja zapraszam jutro. Do jutra bayo.
                               Gaba💚❤️

Szkolna miłość/Julia Kostera x Kacper Błoński❤️❤️Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz