***
**
*
Medya randiomy den çalındı bilgilerinize. İsterseniz ona saldırın ve Rusça yazdığı için Rusça bilgim ile çeviriyorum hemen size. Gitme diyor... Şimdi ağlamak için yer bulduk.Bu arada kitap 3 bin okunma olmuş. ABİ ÜÇ BİN! HİÇBİR YAZIM BU KADAR OKUNMADI ÇOK DUYGULANDIM SMH! SİZİ ÇOK SEVİYORUM SAPŞİKLER HER NEYSE BÖLÜMÜ OKUYUN SİZ BENDE AĞLİYİM.
Osamu'nun anlatımı ile
Aşağı kata inip Sunanın yanına oturup saçlarını karıştırdığım da suna da yavaşça gözlerini açıp bana baktı.
"Halletin mı?"
Kafamı salladığımda Suna kafasını daha çok kollarına gömdü ve tek gözünü açıp bana baktı.
"Samu."
"Hm?"
Bakışlarımı ona çevirmeden bilgisayardan müzik açtım ve geriye yaslandım. (Şarkı medya da 👆)
"Kyoko ile ilgili bir şey biliyor musun?"
Ayağımı kaldırıp diz kapağımın üstüne koydum ve Suna'ya baktım. Sunanın gözleri erkekliğime kaymıştı.
"Öldü."
Suna bakışlarını bana odakladığında gözlerini şokla açtı. Masanın üstündeki bardağı tutup kendine doğru çekti.
"Nasıl öldü? Sen mi öldürdün!? Hani bir bok temizlemeyecektim!"
Suna sinirle bardağı dudaklarına götürüp içmeye başladı.
"Ben öldürmedim Sakusa'nın babası öldürdü."
Suna ağzındaki suyu püskürterek bana baktı. Yavaşça geri çekilip su tanecikleri ile ıslanmaktan kurtulmuştum.
"NASIL!?"
Yüzümü buruşturarak kenardan peçete alıp etrafı temizledim.
"Sadece Kyokonun şirketten kendi hesabına para tahsil ettiğini fark ettim ve bunu Sakusa'nın babasına bilinmeyen bir mailden kanıtları ile attım o da beni sen sandı ve iyi iş Rin dedi ve şu saate şuraya gel dedi. Bende gidip uzaktan izlediğimde Kyokonun öldürüldüğünü hatta parçalara ayrıldığını öyle yakılıp gömüldüğünü gördüm."
Suna yerinde hareketlenip arkasına yaslandı.
"Vay be küçük tavşan ne kadar da zekiymiş."
Elimdeki pis peçeteyi çöpe atıp kafamı salladım.
"Yoksa nasıl parmağımda dönerdin."
Suna kafasını geriye atıp somurttu.
"Hep aç bu konuyu tamam mı? Hiç bıkma zaten beni gömmeye."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
• Eclipse • // SakuAtsu //
Короткий рассказAtsumu yeni mezun olmuş bir modeldi. Profesyonel olmak isteyip eğitilmek isteyen bir model. Ama Atsumu ona model olmayı öğretecek kişi ile tanıştığı zaman şoka girdi. Çünkü o kişi Atsumu'nun büyük hayranı olduğu Kiyoomi Sakusaydı.