***
**
*
Atsumu'nun anlatımı ile
Çekimleri bitirmiş arabada alışveriş yapmaya gidiyorduk. Sakusa beni zorla yanına oturtup kafasını omzuma yaslamış uyuyordu. Sözde zaten alışverişe gidecektik.
Sakusa'yı rahatsız etmeden şoför ile olan paravanı tıklatmak için uzandığımda Sakusa elimi tutup indirmişti.
"Omi omi?"
Sakusa yavaşça kaldırıp kara gözleri ike bana baktı.
"Bir kere gözlerimizi kapattık uyuduğumu mu sandın?"
Sakusa yavaşça doğrulup dışarıya baktı.
"Bana alışverişde ne alacağını söylemedin."
Bakışlarını geri bana çevirdiğinde yutkunarak baktım.
"Bir kaç kıyafet alacağım. Annemlere gidene kadar. Ondan sonra zaten ihtiyacım olmaz."
"Benim kıyafetlerim içinde çok güzel duruyordun şahsen..."
Sakusa'nın dediği şeyler ile Sakusa kafasını cama çevirdi.
"O-omi omi?"
Sakusa bakışlarını bana çevirdiğinde yüzüm biraz kızarmaya başladı.
"Ah... şey-"
Sakusa'nın paniklemesi ile kıkırdadım. Kızarmamı sevdiğini bir kere ben uyurken mırıldanması ile öğrenmiştim ama kıyafetlerini giymemi seviyorsa o zaman bugün ki aldıklarım ile bir kombin yapmam gerekiyordu.
***
Alışveriş merkezine girmiş kıyafetlere bakıyorduk. Tabiki Sakusa bakıyordu ben ise fırsattan istifade kabinlere gidip Osamu'nun telefonu açmasını bekliyordum.
"Agh..Ne var Atsumu!?"
"Abov Suna seni beceriyor mu bana mı öyle geldi?"
"Sence gerizekalı!? Eğer acil bir durum yoksa kapa!"
"Dur bana ne alacağımı söylemen lazım.
"Ngh... sikim düşünemiyorum."
"Sunayı durdu"
Bir anda telefonda gelen hışırtı sesleri ile telefon Suna'ya geçmişti.
"Atsumu ne istiyorsun da şu mükemmel anı bozuyorsun?"
"Bana Samuyu ver onunla olan bir işim var."
"Osamu şuan soluklanı- Agh! Osamu karnıma vurmak zorunda mıydın!?"
Osamu telefonu aldığında ben Sakusa benim kaybolduğumu fark etmesin diye uğraşıyordum.
"Alo Tsum. Alacağın şeyleri sana mesajla yazacağım. Tam boşalırken aradığın için acı çekiyorum. Kapa telefonu."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
• Eclipse • // SakuAtsu //
Historia CortaAtsumu yeni mezun olmuş bir modeldi. Profesyonel olmak isteyip eğitilmek isteyen bir model. Ama Atsumu ona model olmayı öğretecek kişi ile tanıştığı zaman şoka girdi. Çünkü o kişi Atsumu'nun büyük hayranı olduğu Kiyoomi Sakusaydı.