hâlâ okuyan yiğitler yorum yapsın bakiyimm
- Jungkook Jimin'in evine yerleşirken -
Jimin'den
"Bu puf buraya hiç olmadı değil mi? Sen düşünüp ne güzel dekore etmişsin ama ben illa da getiricem pufumu diye tutturdum..."
Kafasının arkasını kaşıyarak, mahcup bir sesle konuştu Jungkook. Alt tarafı bir puftu, niye mahcup gibi hissetmişti ki?
Yanına yaklaşarak kafasının arkasında olan elini ellerimin arasına aldım ve sıkıca öptüm.
"Sen gelmeden önce çok heyecanlandığım için kendi zevkime göre dekore etmiştim. Ama istersen her şeyi bile değiştirebiliriz, pufun buraya uymadı diye üzülmene ne gerek var? Hm?" dedim kulakların neredeyse altına kadar uzayan saçlarını okşarken.
Sesimi istemeden fazla yumuşak tutuyordum. Ben böyle birisi değildim, tamam ; karşımdaki kişinin ruh halini düşünerek konuşurdum ama Jungkook'un yanındayken buna dikkat etmeme gerek bile kalmıyordu çünkü onun yanındayken modum otomatikman yumuşuyordu. Nazikçe konuşmaya çalışmasam bile sesim kimseye çıkmadığı kadar nazik çıkıyordu.
Ve açıkçası bu çok da hoşuma gitmiyordu, çünkü her istediğini yaparken buluyordum kendimi. Minik sevgilim beni yönetmesini çoktan öğrenmişti.
"Her şeyi değiştirmek mi? Saçmalama şahanem ya! Harika burası, sadece pufum uymadı diye azıcık üzülmüştüm. Ama sen rahatlattın beni, o yüzden artık üzülmüyorum. Hehe."
Gülen yüzünü izlerken ben de gülümsedim. Ve o sırada aklım birazcık farklı yerlere gitti.
Elimi üzerindeki kıyafette boynundan başlayarak aşağı doğru indirirken, onu o çok sevdiği kırmızı puf koltuğunun üzerine ittim. Yumuşak bir sesle düştüğünde anlamaz bir şekilde gözlerime baktı.
Üzerine çıkıp, ağırlığımı vermeyecek şekilde konumlandım.
"Sabahtan beri konuştuğumuz tek şey odan, burayı pek kullanamayacağını zaten biliyor olman lazım, değil mi?"
"Niye ki?"
Nefesi hızlanmıştı. Bu kadarcık temastan etkilenmişti. İnanılmaz tatlıydı.
"Niyesi mi var bebeğim? Bu oda gereksiz, kendini daha rahat hissedesin diye sana verdiğim bir oda. Birlikte uyuyacağız."
"NE? S-sen onu telefonda şakasına söylememiş miydin ya? BEN BU HARİKA ÖTESİ SÜPER MÜPER BÜYÜK MÜTHİŞ ODADA KALAMAYACAK MIYIM YANİ?"
Gerçekten de üzülmek ve sinirlenmek arasındaydı. Odayı benden daha çok istediğini fark edince bana olan sevgisi karşısında o kadar duygulandım ki gözlerim doldu...
"Tabii ki de şaka değildi. Ne yani, sen gerçekten benden, sevgilinden ayrı mı uyumak istiyorsun Jungkook-shi?"
Ona böyle dediğimde benden tırsıyordu biraz. Ben de kullanmayı öğrenmiştim en nihayetinde.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
busan kekosuyuz biz güzelim ࿐ jikook
Fanfiction• sanayide çalışan jungkook ve tıp okuyan jimin • texting + instagram ❁ 11.10.20 - 22.10.20 #1 jikook ❁ 06.02.21 - 13.02.21 #1 jikook ❁ 07.05.21 - 11.05.21 #1 jikook ×××