insanlar görecek

12.1K 1.1K 523
                                    




* biraz aşna fişneli bi bölüm 🤪🤪



***




"Düzgün otur. Bacaklarını açmış birini mi bekliyorsun?"

Jungkook, hemen dibinde oturan sevgilisinin kaşlarını çatarak söylediği şeyle sırıttı ve normalden çok daha fazla açarak oturduğu bacaklarını kapattı.  Jimin'e uzun şort giy demişti ama kendisi kısacık bir şort gitmişti. Bacaklarını fazla açtığında mal mülk meydanda oluyordu yani.


"Tamam yav, düzgün oturuyom." üzerindeki ince beyaz atleti sıcaktan dolayı çekiştirirken söylendi.


Jimin ise denize geldiklerinden beri somurtuyor, olur olmaz şeylere yükseliyordu. Çünkü kendisi Jungkook'un dediğini yaparak, normalde giydiğinden daha uzun bir şortla gelmişti ama Jungkook hiç de öyle değildi. Giyme dediği halde beyaz atlet bile giymişti!



Hemen yan taraflarındaki şezlongta yatan Hoseok onların kasıntı hallerini gördükçe ve konuşmalarını duydukça kıkırdıyor, içinden onlarla dalga geçiyordu.


"Oğlum, sizi gördükçe manitan mı var derdin var deyip duruyorum içimden he. Sap olduğum için şükrediyorum."


"Yirmi bir yıldır şükür mü ediyorsun yani hyung?"

Jungkook'un soktuğu lafı anladığında Jimin de onunla birlikte sırıttı.

"Höst lan. Sevgilim oldu benim bir kere." Hoseok bozulduğu için bunu söyledikten sonra onlara arkasını dönerek telefonuyla ilgilenmeye başladı.


Jimin Jungkook'un omzuna omzuyla hafifçe vurarak güldü.

"Niye dalga geçiyorsun onunla? Sanki senin çok oldu."


"Oldu."

Jimin şaşırdı.


"Olmadı demiştin bana. Yalan mı söyledin?" Sinirlenmeye başladığı için hafif üzerine eğilmişti. Sinirlendiği şey ilişkisinin olması değil, yalan söylemiş olmasıydı.




"Öff, iki şaka yaptırmıyorsun sende. Olmadı ama birileriyle bir şeyler yaşadım. Düzenli manitam olmadı sadece. Tabii yaşadığım şeyleri deneyim olarak görmedim hiç çünkü hepsi anlık şeylerdi ve ilerie gtmedik."


Jimin ona gözlerini kısarak baktı. Biraz rahatsız olduğunu hissetmişti.

"Sen bir gelsene denize şöyle." kolundan tutup kaldırdı ve üzerindeki atleti bir çırpıda çıkararak denize sürükledi.

"Ya ben yüzmeyi çok sevmiyorum. Çok derine gitmeyelim!" aslında yüzmeyi bilmiyordu. Bahane uydurmuştu.


"Yüzmek için girmiyoruz zaten."


Jungkook şaşırarak gözlerini açtı. Denize başka ne için girilirdi ki? Su savaşı mı yapacaklardı?



Jimin onu insanlardan biraz uzağa, ayaklarının zar zor kuma değdiği ama en ufak bir dalgada ikisinin de suya kapılacağı bir yere götürdü. İki eli de kollarındaydı.



Jungkook ise hayatında ilk defa bu kadar derine gittiği için birazcık korkuyordu. Su çenesindeydi ve rahatsız olmuştu.


"J-Jimin daha fazla derine gitmeyelim tamam mı? Böyle iyi."

Jimin onun dediğini birkaç saniye kafasında tarttı ve vardığı sonuçla sırıttı. Küçük sevgilisi denizin derinliklerinden korkuyordu, ya da direkt yüzme bilmiyordu. Öyle ki korkudan kollarına bile yapışmıştı.

busan kekosuyuz biz güzelim ࿐ jikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin