jungk00k
97 beğenibeni zorla dışarı çıkardı :( hem de elit mekanına götürdü hiç mutlu deilim @ hannam01
@ hoseokbey lan maç izleyecektik, aldı götürdü seni amque ne biçim iş bu
@ namjoonhyungdeyin maç izlemeyi normalde sevmememe rağmen ben bile gelmiştim, kötü oldu...
@ se0kjin @ hannam01 kuzen tanrıdan, yani benden belanı mı arıyosun tam olarak ???
@ jungk00k @ se0kjin hyung sen ve espirilerin hahahHa 😅😅
@ mewgulfasktir @ jungk00k espri*
***
"Kusura bakma, yorumlarda yine boş yapmışlar baya." Gülümseyerek söylediğim sözlere karşı, sanki önemsiz der gibi omuz silkti.
"Onları az da olsa tanıyorum. Seni alıkoymam onları bir miktar gıcık etmiş belli ki."
"Sahi, neden beni bu paçoz halimle evden çıkarmaya ısrar ettin ki? Apar topar çıkınca bir şey oldu sandım ama alt tarafı kafeye geldik."
(paçoz dediği tipi.d)
Dondurmamı yemeye devam ederken aynı zamanda neden birden buraya geldiğimizi de sorguluyordum.
Param da yoktu üzerimde, ödemezse sıçmıştım yani.
Gülümsedi ama bu biraz farklı bir gülüştü.
"Çünkü birazdan Jimin'ler de burada olacak."
Dondurma kaşığım masaya düştü.
"N-nasıl yani?"
"Şu yandaki parti masasını görüyor musun? Birazdan orada sürpriz doğum günü yapılacak. Geleceklerden biri de Jimin. Ve yakın arkadaşları da tabii."
Siktir.
Keşke ona Jimin'i detaylıca anlatmasaydım, kendi başıma iş açtım amına koyayım.
"Ama şey, bence ona görünmesem daha iyi. Sevmiyor ya hani beni. Sinirlenir. Aynen, kalkalım."
Kalkmaya çalışırken kolumu tuttu ve geri oturttu.
"Sinirlenirse sinirlensin. Burası tapulu malı mı? Alt tarafı iki arkadaş buluşup kafeye gelmişiz."
Hem haklıydı hem de haksızdı çünkü Jimin'in bana en son neler dediğini bilmiyordu. Bana inanacağını söylediğinde o kadar mutlu olmuştum ki, birden rehberimdeki herkesi dilesim, instagramdaki herkesi engelleyesim gelmişti. Başkalarıyla takılmadığıma nasıl emin olurdu bilmiyordum ama emin olmasını sağlamak istiyordum.
Bunun da en başında Hannam geliyordu şimdilik. Başta onunla da takılmamamı söylese de sonradan vazgeçmişti. Ve ona haber vermemi söylemişti.
Ona haber vermemi söylemişti.
Siktir.
Ondan gizli işler yapıyor gibi görünecektim ve artık haber vermenin de bir anlamı yoktu!
pjimin
postunu gördüm
ne tesadüf, tam da benim gideceğim kafedesiniz
neyse, en azından işim kolaylaştı
jungk00k
bülbülüm
ne xemek istiosun
???
işim derken ???
pjimin
gelince görürsün
görüldü
"Bittim ben. Ya da sen. Bilemiyorum Hannam."
Kafamı masaya gömüp öylece beklemeye karar verdim.
Birkaç dakika sonra içeriye gürültülü bir arkadaş grubu geldi ve ben tanınmamak için kapüşonumu sonuna kadar büzdüm.
"Jungkook."
Hay sikeyim.
Kapüşonu açıp yüzümü, yanımda, ama baya yakınımda dikilen aşk taneme döndürdüm. Tam olarak yüzüne bakamıyordum ama kasvetli bir aura sezmiştim. Yine de bana değil, Hannam'a karşı gibiydi bu kasveti.
"Jungkook, kalk oradan."
"Kalkayım? Ama--"
"Kalkma Jungkook. Sana emir veremez."
Sen de veriyorsun amına koyayım.
Jimin dişlerini sıktı ve gözlerini devirdi. En sonunda kolumdan tutup aniden kaldırarak arkasına çekmişti. Bad boy hikayesindeki saf kız gibi hissediyordum şu an.
"Neden hâlâ etrafımızdasın?"
Ha?
Hannam sırıtarak omzunu silkti.
"Eğlenceli. İki taraf da."
Ne sikim dönüyordu be burada? İkisi de birazdan birbirini boğazlayacak gibiydi ve tek sebebi de ben değildim!
"Jimin ne oluyor?"
Bıkkın bir nefes verdi ve bana döndü.
"Bu çocuk, yani Hannam, başta emin olamamıştım ama burada görünce kesinlikle emin oldum. Taehyung'un eski sevgilisi."
Hassiktir.
***
vay anasını neler yapıyorum lna
oy sınırını 38+ yapiorum hehu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
busan kekosuyuz biz güzelim ࿐ jikook
Fanfiction• sanayide çalışan jungkook ve tıp okuyan jimin • texting + instagram ❁ 11.10.20 - 22.10.20 #1 jikook ❁ 06.02.21 - 13.02.21 #1 jikook ❁ 07.05.21 - 11.05.21 #1 jikook ×××