Böcek !

463 21 0
                                    

- sobe
- s..sen

...

İşte böyle olmuştu daha sonra sürüklüye sürüklüye eve getirdi alaşım sızladım çok acımasız dı beni kapalı olduğum odaya tekrar getirdi içeriye fırlatıp giti . O kadar yanlızımki iç sesim bile korkudan yanaşmıyo günler önce benden mutlusu yoktu şimdi ise bi enkazdan farksızım .

Ama bitmedi pes etmek yok buradan kaçıcam ondanda ...

Baranın ağzından ...

Onu bulup getirdim artık hiçbirşey onun için kolay olmicak .

Yapma Baran seninde kardeşin var onun bi suçu yok . (baranın iç sesi )

Yok ol seni dinlemicem abisiz kalmak benim suçum dildi !  Sonunda içsesimden kurtuldum yarın felakete uyanıcaksın  Havin .,

...

Korkuyorum ! Bu sabah uyandığımda yatakta çeşitli böcek ler vardı , ben çılıklar eşliğinde  yataktan sıçrarken bana bakıp şeytanice gülüyodu.

Kalıtım Allahın manya ,pis zebani ,celat kılıklı psikopat, ruhhastası diye saydırdım sonuç bi kumaş pantolon bi yırtık gömlekle bunlar   (kaçırıldığımdan beri üstümde )  bu  samanlıktayım   ve korkuyorum .

-Nasılsın rahatmı burası ( baran )

- ...

-Cevap ver !

-...

-cevap vermeyi öğrenene kadar burdasın ! Ha sen böcekleremi kızdın sana neler yapıcamı bilsen böcekleri iyi karşılardın .

-Niye ! Neden yapıyorsun bana bunu ?

- Canım istiyordu , çünkü yapa biliyorum .

Dedi ve giti buna üzülmelimiyim  bilemiyorum burasını iyi sadist adam mı ?

Bence burası ( havinin iç sesi ) Vay sen ordamıydın niye geldin !

Kızdınmı bende tırstım . Hahahaha biri görse sıyırdı der  gerçi öyle sayılır .

Kısa ama olsun böcek iyi fikirdi böyle birşey olmaz demeyin sadistler ruhsal ve fiziksel acıvermeyi kimi zaman yaratıcı ve fantastik fikirleri olur . :-)

BedelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin