İTİRAFLAR

170 10 0
                                    

Onun gülmesine hiç bu kadar alışkın değilim ama o kadar tatlı ki (zebani dediğin kocanmı ?) o içses ben zordayken duvarların arkasındasın az utan biraz gözükme gözüme .
-Kahvaltın hazır
-Bana hep sen mi bakıcaksın ?
-çok isterdim ama işlerim var ayşe hanım gelicek sana bakmaya merak etme hem benden rahasızmı oluyorsun . Dedi hem de dudaklarını büze büze bi an rüyamı diye sorguladım ama gerçek hiç renk vermeden sesiz kaldım gitme ben sana çok alıştım demedim birazda o üzlsün bana neler yaptı zebani efendi perişan olsun ( yazık ya ) sen sus en son ne zaman canına kast edicek kadar kötü günler geçirdim sen ? Kalktı ve giti o gidince canım yanmaya başladı bile neyse uyumam gerek .

...
Uyandığmda hava çoktan kararmıştı normalde bu sahate burada olmaması gerekirdi ama kanepede oturmuş bana bakıyordu ama sinirle değil yada çok önceden olduğu gibi nefretle değil yeşil gözlerinde endişe ve şefkat vardı biz birbirimize dalmışken mutfaktan çıkan yaşlı tontiş kadın kendini göstermek adına hafif öksürdü .
-Merhaba kızım ben ayşe allahın izniyle iyileşene kadar bana emanetsin .
-B_Ben havin teyzecim Nutkun tutulmuştu sıcak bi anne sesi duymayalı çok olmuş Sevda ablanın gidişinden bu yana içim hiç bu kadar ısınmamıştı .
-Havin navek pır ğeşe (havin çok güzel bir isim ) kürçe bahar demek kim koydu
-Baharda doğmuşum Babam havin olsun demiş Cihanın adında annem koydu cihan kardeşim .
-Ananlar memlekete mi kızım ?
-Vefat etiler !
-Afet bilemedim başın sağolsun . Ben bi yemeye bakıyım .
-Ben özürdilerim Ayşe hanıma söylemem gerekirdi .
-Sen neden bana iyi davranıyorsun ? Daha bundan birkaç ay önce kardeşimi öldürmekle tehtid etmiyormuydun , babamın abini öldürdüğnü ida etmiyormuydun ? Beni kendine mecbur ederken neredeydi vicdanın daha önce tokat yediğimde neredeydi ? İntihar etik diyemi bu ilgi alaka ?
-Ben ...
-Sen ! Sen ne sen ?
-Ben seni seviyorum . Hepsi bu toprak altına gömdüğüm vicdanımsın sen . Ben Burak abi gibi korkuyorum ilk kez . beni korkutan tek şeysin sen
Havin sen benim herşeyimsin !

Kim demiş aynı anda iki kuyuya birden düşlmez diye düştükçe acıtan acıtıkca bir daha bir daha düştüm gözlerine . Ne derin deniz . Ne geniş ormanlar isterim iki dipsiz kuyu SEN İTİN BEN DÜŞTÜM gözlerine ...

Önüme diz çökerek söylemişti bunları gözleri dolu doluydu bir şey bekliyordu bi cevap bi ses
-Beni yukarı çıkarırmısn odamdan uyumak istiyorum dedim biraz afalassada son zamanlarda hep yaptığı gibi kucana aldı beni yata yatırdı üstümü örtü tam gidicekken kolundan yakaladım bana dönünce
-Isız
-Ne ?
-Isız orman seninkiler keşfettikçe kendimi bulucağım .
-Yanına yatabilirmiyim çok uykumvar .
-peki . dedim yata girdi ve belime doları elerini
-Bu beni afetiğin anlamınamı geliyor
-Hayır duymak istiyorsan söyliyimi seni seviyorum ama güvenmiyor , inanmıyorum dedim kolarını iyice bana sardı beni tanımıyorsun bi gerçekten tanışan çok seversin . Zaten seviyordun dimi dedi ve güldü şapşal her durumda beni delirtmek kapasitesine sahip bi az önceki romantizme bide bu konuşmaya bak . sadece ufladım oda birşey demedi başını boynuma gömdü
-Çok mutluyum dedi .
-

Vöte sınırı yapıcam şimdilik iki tanecik :-) bakalım kim beğeniyor .

BedelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin