Mutluluk bu demekti işte hisetiğimiz anlık heycanın seçmenin ve sevilmenin verdiği güven ve hazdı mutluluk sevince sevilince kendini birşeye birine ayıt hissetmek ve bunun için yaşamak nefes almanın yemek yemenin tadı bile değişiyor tarih sevmek veya sevilmek için akıl almaz yılara başvuranlara dolu ve ben şu halimle herşeye sahibim bi bebeğim ve sevgilim var ha ha ha evet flört kesir olduk ilimizde ben oğlum olsun istiyorum o da kızı bu düşünceler bile gülmeme sebep oluyor ha bu arada Cihan okumak için almanyaya giti ama bana sorarsanız başka bi nedeni var . Dilvin ile alper çok mutlu öyleki kaç gündür işe bile gitmedi çocuk ruhlu alper dilvin ile birlikte o taşı senin burası benim geziyorlar Ben mi ben çoooook mutluyum Nezife Doğandan arta kalan zamanlarını benimle geçiriyor hata dün telefonda büyük bir kavga oldu galiba .
Dün ...
Sana yapamam diyorum niye anlamıyosun !
Seni oraya arkadaşlık et diye göndermedim Tuba şimdi dediğimi yap !
Sen aklınımı kaçrdın söz konusu bi bebek hata o bile öle bilir Arzu beni ilgilendirmez Tuba ya yaparsın ya da ...
Yada ne !
Doğan kötü geçmişini bilse seni istermi sanıyorsun ? Aptal !
Yeter !
-Bi sorunmu var nezife ?
Kapat doğan konuşmak istemiyorum artık !
Yok bir şey canım soğanla tartıştık ona yeterince vakit ayır mıyormuşum .
Hep benim yüzmden ya .
Yo yo başka şeylerde var senlik birşey değil canım .Sınav haftasındayım :-( kurgu var ama yazıcak vakit yok iyi okumalar :-)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bedel
RomanceArkadaşlar bu ilk hikayem umarım beğenir siniz . daha önce aşk kan intikam adlı bir hikaye yazdım ama o başka hesaptandı umarım beğenirsiniz :-)