Evet hamileydim Allahın bir lutfuydu çok heycanın verici değilmi bi kızmı olurdu acaba keşke kız olsa ben böyle düşnürken baran azı kulaklarında beni izliyordu biraz doğrulup sorun ne ?
Sorun mu yok bi sorun herşey çok güzel kızım nasıl
Kızın mı ? Kız mı olsun istiyorsun ?
Evet onlar daha tatlı olur . Berfine ben bakardım .
Çiti olamazsın !
Niye ?
Yani nasıl desem bu yaptığn işler falan . Baran bana ne zaman anlatıcaksın ? Senin bu işi isteyerek yapmadığını biliyorum ...
Olmaz bilmemen daha iyi senin ve bebeğimiz için .
Sıkıldım ! Duydunmu sıkıldım hiç bir şeyden habersiz herşeyden korkarak yaşamaktan alışverişe bile korumalar la gitmekten , Baran doktor sevda abla nın sitede yüzünden kötü bir hamilelik geçirdiğinden bahsederdi hep o biliyordu ben bilmiyorum o hep kocasını savunur bu işi istemeyerek yaptığnı söylerdi . Burak abi kaçtı ! Oğlunu kurtarmak istediğini söylemişti neyden kimden ?Yeter ! Ben istiyormuyum bu işlerile ilgilenen adamları kınıyarak hata yaptıklarına söverek geçirdim ben yılarımı .Duymak istiyorsan söyliyim Korkuyorum ilk kez !
Tamam ben yanın dayım , geçicek inan bana başımı omuzuna yasladım ve güven vermek adına elini tutum .Herşey yılar önce başladı Burak abi ve Alperle yılar önce işletme okurken tanışmıştık birlikte iş kuurduk neyimiz var neyimiz yok yatırdık hata ayilrmin ev ve malarını bile koydum ortaya sektörde yeniydik işler iyi gitmiyordu borçları ödemek bi yana yenileri eklendi o sıra Doğan ile tanıştık bizi bu örgüte o dahil eti Doğan bi gazeteci ama normal bi gazeteci değil yani bu örgütle çalışr hukuki konuların gazetelere ve televizyonlara yansımamasını sağlar bu bölgesel haraç alma çeşitli güç gösterileri yapma ve sözde korumaya dayalı bu örgüte dahil olduktan sonra çıkmanın tek yolu ölçmektir aksi taktirde zayıf durursan yine ölürsün ve bölge yönetimi seni öldürene kalır senin ve çocuğunuzun güvenliği için bunu yapmalıyım yardımına ihtiyacım var .
Hıçkırıklarımı bastırmak ve göz yaşlarını silmek için kendime biraz zaman tanıdıktan sonra - Ben hep yanındayım .
-Seni seviyorum
-Bende seni zebanim
-Zebani efendiye ne oldu ?
-Ben sevince korktu kaçtı efendi kaldı zebani ... Gülücükler ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bedel
RomanceArkadaşlar bu ilk hikayem umarım beğenir siniz . daha önce aşk kan intikam adlı bir hikaye yazdım ama o başka hesaptandı umarım beğenirsiniz :-)