AŞK ÜÇGEN LERİ

134 8 0
                                    

Baranın itirafından sonra Günlerim gayet güzeldi nazımı çeken bi Ayşe teyzem birde zebanim vardı ama ogün ayşeteyze gelmemişti meraklandım çünkü Baran normal bi işe sahip değil bu yüzden telefonu alıp Ali amcayı aradım ( Ali amca Ayşe teyzenin kocası çok iyi bir çiftler bildiğim kadarıyla üniversite li bir kızları var ali amca ayşe teyzenin rahatsız olduğunu söyledi kızları gelicekmiş geçmiş olsun dileyip kapatım bileklerim iyi durumdaydı aslında ama baran zorlama diyordu ben bi yarım saat telefonla uğraştım baran görse ne kızardı .
Kapı çalınca kalkıp açtım kapıdaki baran ve alper di içeri geçerken bir yandanda beni azarlıyordu baran ellerimi kulanmamalı imişim kapıda mı kalsaydın biz didişirken alper kıs kıs gülüyordu
-Biran önce evlenmeliyim diyordu biz ona uzaylı görmüş gibi bakınca bi kahkaha tufanından sonra
-Siz didişince canım istedi dedi sonra bizde gülmeye başladık tam bu sırada kapı çaldı baran açnca
-Merhaba ben Dilvin Ayşe bin kızıyım
Kapıdaki dilvin sarımsı saçları olan yeşil gözlü çok güzel bir kızdı bildiğim kadarıyla anestezi okuyordu o İŞERİ girince alper öyle bir hal aldıki gülmemek elde değil dilvin içeri geçince sohpet etmeye başladık alperin kuru yapma çabaları taktire şayandı gerçekten mesayisi biten dilvini eve bırakmak için taklalar atan alper sonunda başarılı oldu .

...
-Ne okuyordunuz ?
-Anestezi
-Ne güzel bende işletme okudum şimdi şirket yöneticisiyim
-Sizin adınıza sevindim
-Neler yapmaktan hoşlanırsın ben filme bayılırım haftasonu yani şey işin yoksa tab-
-Yeter ! Bakın hafta sonu sevgilim Bilalle bi randevum var dorusunu söylemek gerekirse benim bütün boş zamanlarım ona ayit bıraktığnız için teşekürler .
-Bilal iyi bakalım dilvin hanım !

...
-Sence naptılar
-Alper manyaktır . istediğini alır .
-Ona birşey yapmaz değilmi ?
-Yapmaz . hem seni sevmeyen birini zorla yanında tutamasın . ( tam bu sırada sesiz lık çöktü ama ben dayana madım )
-SEN !
-Ben yani ...
-Ben uyumaya gidiyorum .
-Hemenmi ?
-Evet bi sorunmu var ?
-...
-Seni dinliyorum
-Nasıl söylesem bizim kiler şey ...
-Meraklandırma beni sorun ne ?
-Çocuk sahibi olmamızı istiyorlar neredeyse bir yıl olucak evleneli ama biz ...
Tam bu sırada kaçıcak yer aradım ama yoktu
-Hazır değilim dedim ve koşarak odaya gidip kapıyı kitledim komik değil korkunç ben işin bu kısmını hiç düşnmedim ki .

...
-Cihan cihan !
-Ne var Berfin ?
-Seni arıyorum nerdesin ?
-Buradayım . boşver şimdi bak ne diyicem bizim okuldaki kız var ya Rafiye
-Nolmuş rafiyeye ?
-Onu bana yapsana sen kısın yani bi kardeşlik yap .
-B_Bahane canım dedim ve kaçtım ondan idama girer girmez ağlamaya başladım ben onu severken o nasıl böyle düşnebilirdi Rafiye o kısa boylu kız aman allahım kendine gel Berfin Cihanı ona kaptırmak yok başta cihandan pek haz etmesemde aşık oldum büyük aşklar kavgaya başlar . gibi oldu ben sevdim onu oysa o cüce rafiyeyi sevmiş .

Biti .

BedelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin