Evein yolunu zor bulmuştum Havine atığm tokat canımı onunkinden çok daha fazla yakmıştı ona sarılmadan uyumak aklımdan bile geçmiyor muhtemelen beni odasına almak istemiycek ama özür dilicem yalvarıp yakarıcam belki de ona beni afetsin diye ama eve gelip odaya çknca banyo kapısından sızan kan lısu durmamı sağladı aklıma gelen kötüşeylerin başıma geldiğini anlamak o kadar uzun sürmemişti kapıyı açtığmda gördüğm manzara yı ve yaşadığm yıkımı nasıl anlatabilirimki bembeyaz elbisesi ve siyah şelale gibi saçları bakmaya kıyamadığım güzel yüzü her yeri kanlı su ile kaplanmış güzel yüzü solmuş kömür karası gözlerinin altı morarmış tadını bilmediğim dudakları mosmordu hemen havluyu kestiği bileklerine sarıp kucakladım korumalar arabanın olduğu yer geldi ve nihayet çok kan kaybına rağmen meleğim kurtuldu şimdi mışl mışl uyuyor . Ben korkuyorum intikam uğruna evlenip hayatını karartığm karımın zarar görmesinden ağlayıp üzlmesinden deli gibi korkuyorum çünkü seviyorum çok seviyorum .
Havinin ağzından ...
Uyan dığmdan beri yanımda bu cehennem zebanisi evet başaramadım göremedim ondan yeşil gözlerini dikmiş beni izliyor . Onda görmediğm birşeyvar gözlerinde endişemi yok artık ! Uzun zamandır uğramayan iç sesim kahkaha kar atmaya başladı bile bu dediğim o kadar komik ama ben eylenmiyorum bu kadar yeter
-Ne ?
-Ne ne ?
-Niye gözünü dikmiş bakıyosun ?
-Yoksa sana bakmadan etkilendinmi ? Haklısn çok yakışklıyım .
Sinirlerini bozan bu zebani efendi te pabuç bırakmak yok bak anapıyorum şimdi
-Yakışklı olmasan Arzunun senle işine . İçsesim beni ayakta alkışlıyor zebani efendi perişan .
-Eski sevgilim yani o şey öylesine biri benim için şey yani sen ...seni eve götüreyim mi ?
-Evvet .lanet olsun kekeledim ama haklıym az önce beni sevdiğini falanmı söylemeye çalıştı hadi canım ya ( kız sen çok safsın ya Arzu şılığna aynı şeyleri söylemediği ne malum ) Alahım sabırver dayanamıyorum bu bilinmezliğe of .Bir gün sonra ...
Başıma gelenlerin haçlı hesabı yok benim çıkş işlemlerimi haletikten sonra seni ben taşicam diye tutturdu zebani ısrar etsemde sonuç açktı hastane içinde beni onun kucanda gören kadınlar küfreder gibi bakınca yüzme bakma gereği duydum bakınca anladımki kadınlar benim yakışıklıya göz koymuş ne ! Yakışklımı dedim benim durum vahim neyse eve gelince beni yatak odasına çıkardı pijamalarımı kendim giyemiyeceğim için giydiricem diye tutturdu ben nemi yaptım göznü bağladım ama keşke bağlamasaymışm seni göremiyorum diye gelemediği yerim kalmadı bu işi yaparken kahkaha atmayı da ihmal etmiyordu yetmezmiş gibi üzerime düştü alahtan kolarımı kaldırdım yoksa dikişler patlardı ve üstündeyken göz bağnı çkarıp
-İyiki evlenmişm seninle diyip kocaman gülmsedi içten sıcak kötülükten ve alaydan çok uzak bir gülümseme sonra kanepede yerimi hazırladı beni oraya yaptırdıktan sonra çorba yaptı kendi eliyle içirdi hep güldü şapşal şapşal yüzler yaptı gülmekten ölücektim nerdeyse ama nasıl oldu bilmiyorum bunları yapan karanlık acımasız ruhsuz adamla aynı kişi olamazdı ya Rahim mutlu olabilmek için intihar etmeni gerekiyordu aşk mı bu bu huzur bu neşe sonra sarıldık ve uyuşuk kanape küçk diyip kocaman sarıldı .Selam oradaki beyendiysen vöte Beğen mediysen yorum yap yoksa kitabı hayaletler okuyor diyicem yani :-)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bedel
RomanceArkadaşlar bu ilk hikayem umarım beğenir siniz . daha önce aşk kan intikam adlı bir hikaye yazdım ama o başka hesaptandı umarım beğenirsiniz :-)