☾10☽

97 19 27
                                    



Joo kıza genel olarak açıklamıştı olayları.Kutsal Ruh,Tanrılar,8 kuyruklu tilkiler,periler,goblinler ve daha nicesi.İkili kısa süre sonra arkalarında beliren bedenle tırstı.Bedenin yüzü belirginleşti,yaşlı sakallı makallı bir yüz belirginleşti.Şaşırtıcı şekilde Joo'ya benziyordu.Adam elini kaldırıp oğlanın kafasına geçirdi.Oğlan acıyla inledi.

"Lan şerefsiz ben seni böyle elalemi ayart diyemi yaptım" adam bağrınıyordu.

"Ba-baba açıklayabilirim" oğlan titriyordu.

"Neyi lan neyi açıklıycaksın yüzük bile almışsın benden habersiz mi evleniceksin it herif" adam tek nefeste söylediği cümle sonrası soluklandı.

Adam ikisinin arasına oturup elini oğlanın bacağına koydu ve okşamaya başladı.

"Bak evlenme demiyorum oğul benden habersiz evlenirsen sıçarım ağzına diyorum" adam elini sertçe oğlanın bacağına yapıştırdı.Oğlan bacağının kızaracağına emindi.

Adamın gözü ikilinin yüzüklerine kaydı.Kafasını kaldırıp oğluna tek kaşı havada baktı.Oğlanda gözleriyle kızı işaret etti.

"Evet baba ta kendisi"

"Ay müstakbel gelinim gelmiş" adam anında yumuşamıştı.Kız gözlerini oğlana dikti.

"Anlatıcam Mai anlatıcam"

"Oğlum yüzük bile almışsınnn şerefsizsin ama seninle gurur duyuyorum" adam oğlunun omzunu sıkarak okşadı.

"Babam anlamışsındır zaten kendisi kendi oğlunu cennetten kovdu o bahsettiğim Kutsal Ruhta kendisi baba buda Maiwa Gihoe"

Adam kıza gülümsedikten sonra buharlaşarak yok oldu.Adamın yok olmasıyla kız direkt oğlanın gözüne şeytan gibi bakarken oğlan boğazını temizleyip açıklamaya başladı.

"Babam olduğunu biliyosun"

"Hıhı" kız kafasıylada onayladı.

"Ya bak ben üç bin yaşındayım-" kız oğlanın sözünü kesti.

"Ama ebesinin-" kızın sözüde oğlanın parmağıyla kesildi.

"Yaşımı aklında tut ve düşün her yüz yılda bir bir Gihoe gönderiliyor bilgelere tamam mı"

"Tamam"

"Bilgeler genelde tanrılar tarafından cennetten kovulur benim babamda cezası uzatılan bilgelerin o yüz veya bin yıl boyunca onları cennete geri sokabilecek olan Gihoe'leri yok etmek ile yükümlü ve ben seninle beraber onuzuncu Gihoem oluyor yani bu benim son şansım"

"Biz bildiğin sizi cennete sokmak için varız başka bir amacımız yok"

"Yani evet" oğlan ensesini kaşırken mırıldandı.

"Siktir git sokmuyorum seni cennete falan kendin gir şerefsiz " kız iyice alçalmış olan buluttan kendini indirerek hızla geldiği yere doğru yürümeye başladı.

Arkasındaki ayak sesleri yaklaşırken kızda hızının arttırdı.Yanından hızlı bir şekilde geçen gölge önünde duran ve kızın çarpmış olduğu SeungJoo ile kesildi.Kız karşısındaki oğlana ters ters bakıp onu sollayarak koşmaya devam etti.Girdikleri kapıdan çıkmak için tokmağı kavradı.Kapının MoYoung tarafından açılıp kızın içeri çekilmesiyle kapı kapandı.Arkada sadece neler olduğunu anlamaya çalışan bir SeungJoo bırakmıştılar.

LØREN☾GOD☽Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin