Onların peşinden kütüphaneden çıktı kız.Aşağı kattaki dolabından kitaplarını alıp sınıfına girdi.Dolu olan sıraların arasındaki tek boş yere oturdu.Kısa süre sonra profesör sınıfa girdi.Selamlaşmadan sonra yoklama aldı profesör,
"Mrs Hirai okulumuza hoşgeldiniz,kendinizi tanıtın lütfen."
Kız sırasından kalkıp kısaca selam verdikten sonra konuşmaya başladı;
"Ben Maiwa Hirai,iyi anlaşalım"
Sınıf kendini tanıttığında derse başlandı.Hoca anlatırken sınıftaki ölümcül sessizliği zil bozdu.Sınıf yavaşça boşalırken Maiwa yavaşça kütüphane merdivenlerine ilerledi.Yukarıya uzanan basamakları çıkarken diline dolanan şarkıyı mırıldanmaktan kendini vazgeçiremiyordu.En sonunda uzun kütüphane kapısını gördüğünde onu iterek içeri girdi kız.Rafların arasında gezerek 1 saat önce gördüğü çocuğu bulmaya çalıştı,bir ses duyduğunda o tarafa döndü.
"Seni daha önce görmemiştim yeni olduğunu anlamalıydım"
Çocuk kıza yaklaşarak elini uzattı.
"Lee SeungJoo genelde Joo veya Loren derler"
Kız çocuğun elini sıkarak,
"Maiwa Hirai genelde Mai derler"diye cevapladı
İkili el sıkışmayı bırakırken kız oğlanın elindeki kitabı gördü.Az çok okuyabiliyordu.Psikoloji?
"Joo ne okuyorsuun"Kız kitabı göstererek sordu,
"Çocuk Psikolojisi"Elindeki kitabı kıza uzatarak cevapladı oğlan.
"Onlar hakkında ne düşünüyorsun?Zekaları hakkında"kız sorduğunda kısa bir sessizlik oldu,
"Çocuklar hm gerçekten yetişkinlerden daha zekiler her küçük detayı akıllarına kazıyorlar bence her biri küçük birer deha"
"Taaamamen katılıyorum"gülerek onayladı kız.
Kitabın ilk birkaç sayfasını okuduktan sonra kitabı oğlana geri uzattı.Kitabını geri alan oğlan arka tarafa doğru yürürken kızıda el hareketleriyle o taraf yönlendirdi.Kızda koşarak oğlanın peşinden ilerledi.Oğlan yıpranmış bir kapının önünde durduğunda cebinden siyah bir anahtar çıkarıp anahtar deliğine yerleştirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LØREN☾GOD☽
General FictionHerkesin sırları vardır.Bazıları daha oluşmamış ve kişi bilmesede vardır.Kız hayatıyla ilgili en büyük detayı ve sırrı yeni okulunda öğrenmişti.İlk tanıştığı kişinin kaderindeki şeytan olduğunu kimse bilmiyordu.