☾11☽

75 15 5
                                    







Kız içine çekildiği klüp odasına baktı.MoYoung kızı yere oturtup kendiside karşısına oturdu.Rahat bir pozisyon bulup yerleşti hayalet.Sanki birşeyler söyleyecek gibiydi yani en azından kız öyle hissediyordu.Hayalet cebindeki küçük çantadan çıkardığı büyük damlayı yutarak konuştu.

"Öğrendin sanırım" hayaletin sorusu karşısında kız sadece kafasını salladı.

Hayalet onaylar mırıltılar ardından devam etti.

"Bunu söylemesem içimde kalırdı"Kız meraklı gözlerle bakıyordu.

"Gihoeler onları cennete sokmuyor ancak bilgelere gihoelerini bulurlarsa cennete geri kabul edileceklerini sanarlar"

"Evet aslı böyle değil mi"

"Maalesef değil bilgelere hayatları boyunca sadece iki adet gihoe gönderilir diğerleri sadece bilgeleri kandırmak için"hayalet kızın ellerini daha sıkı kavradı.

"Şu çocuğu cennete sok artık nolur yıllardır başımda bıktım artık" hayalet bildiğin kıza yalvarıyordu.

"Umurumda değil gitsin diğer gihoeyi bulsun" kız ellerini kurtarıp ayaklandı.

Klup kapısını açtı,kapıdan çıktığında hayalette peşinden geliyordu.Belli ki kararlıydı.Kız arkasını dönerek klüp odasına doğru hızlı adımlar atmaya başladı.Hayalet gülümseyerek kızın arkasından uçuyordu.Kız klup odasının duvarında bulunan kapıdan koşarak girdi.Girdiği gibi etrafa bakmaya başladı.Bilgesini arıyordu.

"Ne kadar hızlı değiştirdin fikrini" kızın beline kollar sarılmıştı.

Kız beline sarılan kollardan kurtularak kolların sahibine döndü.Oğlansa sırıtıyordu,belkide cennete gireceğini düşünüyordu.Gerçi kızda oğlanı cennete sokup kendi hayatına sade ama zevkli bir şekilde devam etmek istiyordu.

"Anlat şimdi seni nasıl cennete geri kabul ettirebilirim" kız kollarını önünde bağlarken sordu.

"Çiçek" elleri ile havaya birkaç şey karaladı.

Oğlanın havada karaladığı yerde hoş bir çiçek belirmişti.
"Gugemyeol"

LØREN☾GOD☽Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin