☾15☽

130 13 18
                                    



Kız oğlandan ayrılıp şakacı bir yüz ifadesi takındı.Kendisini birkaç adım geriye gidip klup odasının kapısını açtı.Adımını yavaşça dışarıya atıp sessizce kapıyı kapattı ve kütüphaneye doğru koşmaya başladı.Kütüphane kapısından içeri girip kapıyı kapattı.Girdiği gibi çantasını toplayıp kapıdan çıkmak için hareketlendi.Kapıyı açtığında kafasını dışarıya uzatıp etrafa baktı sonrada saate.Okulun bitiminden çok zaman geçmişti kimse yoktu.Yavaşça koridorda yürümeye başladı.Ayakkabının çıkardığı ses ve dışarıdaki yağmurun camlara vurma sesinden başka ses yoktu.

"Joo ile cennete gidebilir miyim acaba" kız kendi kendine sordu.

"Elbette" kızın omzuna atılan elin sahibi kızı yanıtladı.

Kız elin sahibine baktı.Elbette Joo idi.Klişe lazım herzaman.Oğlan kıza gülümsüyor bir yandanda yürüyordu.


[愛]

Koluna girdiği adama baktı kadın.Ne ara böyle olmuşlardı ikiside bilmiyordu.Tek bildikleri birbirlerini sevdikleri ve çiçeği bulduklarıydı.Çiçeği küçük bir çocuk onlara getirmişti.Çiçekten sonra yüzükler kırmızı bağdan beyaz bağa dönmüştü.O zamanlarki oğlan kızın önüne çöküp o çiçekle evlenme teklifi etmişti.O günden beri oğlanın kıza o çiçeği örerek yaptığı yüzüğü takıyordu kız.Joo cennete girmişti,kızıda yanına almıştı.Mükemmel bir yaşamları vardı.Ne kadar salak saçma konulardan kavga edip evin altını üstüne getirselerde sarıldıklarında herşey geçiyordu.Kısaca herkesin hayalini oluşturan bir ilişkileri vardı.


Mutluydular önemli olan bu değil mi?













Hikayeyi okuduğunuz için çok teşekkür ederim.Gerçekten daha uzun yazacağım bir hikayeydi ama başka proje fikirlerim var.Kendi başıma iş açmayı severim,en büyük hobimdir.

Onu bunu geçtim.İçime sinen ilk hikayem bu.Bundan sonra Blind adlı kitabı bitiricem.Yani umarım.Destekleyenlere gerçekten çok minnettarın kelimelerle anlatamam.Ben final konuşmasıda yazamam bu yüzden.

Diğer hikaye(leri) okuyuverin.Reklamlada bitirelim bari...

Reklamlada bitirelim bari

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
LØREN☾GOD☽Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin