☾1☽

738 45 73
                                    


Tabelayı okudu genç kız "Milae Kore Uluslararası Lisesi".Uykusuz geçen gecelerinin ardından elde ettiği okul bahçesine girdi yavaşça.Her adımında her detayı aklına kazımaya çalıştı.Sağında ve solundaki menekşeler uzun bir yol oluşturuyordu.Üç metrelik kapıyı tüm gücüyle iterek 150 yıllık okul binasına girdi.

Erken gelmesi işine yaramıştı.Okulda temizlik görevlileri,müdür,müdür yardımcısı ve bazı öğretmenler dışında kimse yoktu.En azından kız öyle biliyordu.Müdürle görüşüp sınıfını,dolabını öğrendi,eşyalarını yerleştirip görevlileri tanımaya başladı.Revirdeki hemşirelerle tanıştı,okuldaki onun dersine giren öğretmenlerden geçen senenin notlarını ve kitaplarını aldı.Dolabını bulup eşyalarını yerleştirdi.Etüt sınıfını,konferans salonunu,labavatuarı,müzik ve resim atölyelerini gezdi.Son olarak 4. kattaki kütüphaneye uğradı.Sağdaki kapı kanadını açarak içeriye adımladı,yüzüne gelen soğuk ama üşütmeyen havanın tadını çıkararak raflar arasında dolaşmaya başladı.Önüne geldiği 38. rafın kitaplarının arasında biri vardı.Kitapların arasındaki boşluktan belli olan yüzünüde görebiliyordu,en azından saçlarını görüyordu.

Rafın karşı tarafına doğru ilerlediğinde yanılmadığını anladı.Kitaba konsantre olmuş olmalıydı.Omzundan dürttü karşısındaki genci.

" Beni görebiliyor musun"

Soru karşısında şaşırmıştı kız,elbette görüyordu.O genç insandı sonuçta ruh olsaydı dolunduğunda derisini hissedemezdi.Değil mi?

"Evet insansınız sonuçta"

Genç sırıtmaya başladığında kız hale neler olduğunu kestirmeye çalışıyordu.Genç oturduğu sandalyeden kalktı ve elini kızın omzuna attı.Sırıtışını bozmadan;

"İnsan olan sensin ben değil"










LØREN☾GOD☽Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin