Kapının açılma sesi duyulduğunda genç adam kapıyı açtı.Referans yaparak kıza içeriye girmesini işaret etti.Kız gülerek oğlanın referansına karşılık vererek kapıdan içeri girdi.Arkasından kapı kapandı.Kız gözünü 80'ler döneminden çıkmış gibi görünen odada gezdirdi.Oğlansa ötede duran koltuğa oturdu.Odada duvarlara gömülmüş rafların üzerinde kitaplar,fotoraflar,plaklar ve bir kahverengi kutuda duran Pikap vardı.Tahta kasalarda tutulan eski plaklardan birini alıp Pikaba yerleştirdi oğlan.Sonra odanın diğer köşesindeki kapıdan girdi.Birkaç dakika sonraysa elinde 2 tane kırmızı şarapla geri döndü.Bar bölümünden kadeh aldı ve oturduğu yere geri oturdu.Kızda etrafı incelemeyi bırakıp oğlanın karşısındaki tekli koltuğa oturdu.
"Al"
Kız kendisine uzatılan kadehi aldı ve bir yudum aldı.Oğlan kadehini sehpaya koyup kütüphaneye döndü.Kısa süre sonra elinde birkaç kitapla geri döndü.Kitapları masaya koyup şarabını yudumladı.İkili kadehleri bırakıp kitaplara eğildi,
"Bunlar ne"kız kalın kitabı göstererek sordu.
"Yeonghon Kitapları bunlar"
"Ne işimiz var bunlarla"
"Bir Gihoe olarak bunlar bilmen gerekenler"
"Gihoe?"
"İyi kötü ruh,hayalet,şeytan gibi varlıkları göre kişi kısaca"
"Anladım kitaplar ne için?"
"Bilmen gereken birkaç şey"
"Farkında mısın burda 11 tane kitap var"
"Farkındayım ve bunları ezberlemek zorundasın"
"Şaka yapıyorum de lütfen"
"Üzgün değilimm şimdi kaytarma ve okumaya başla"
"Ben bunları okuyana kadar okul biter"
"Bitemez"
"Nasıl"
"Zamanın bittiği yerdeyiz biz buradayken klonlarımız oradaki hayatımızı yaşıyor öğrendiklerini bizde öğreniyoruz"
"Shifting gibi"
"Kesinlikle ama gerçeklik değiştirmiyoruz burada sadece zamanın olmadığı biryerdeyiz burada herşey mümkün"
"Mesela"
"Hemen şu kapıdan istediğin biri girebilir"dedi oğlan arkadaki girişe göre daha sağlamm kapıyı göstererek
"Ölen biri olabilir mi?"
"Elbette tahmin edeyim mi?"
"Elinden geleni ardına koyma"
"Hmm sıkı bir Michael Jackson hayranısın ama dolar çook yüksek olduğundan düzgün bir poster bile alamıyorsun"
"Nerden bildin lan"
"Tekrar tanışalım ben Cennete Eş Değer Bilge SeungJoo"
"Tanışalım bende Maiwa bi espirisi yok"
"Peki Mai işi kaynatmayı bırak ve okumaya başla"
"YES ŞEF"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LØREN☾GOD☽
Ficción GeneralHerkesin sırları vardır.Bazıları daha oluşmamış ve kişi bilmesede vardır.Kız hayatıyla ilgili en büyük detayı ve sırrı yeni okulunda öğrenmişti.İlk tanıştığı kişinin kaderindeki şeytan olduğunu kimse bilmiyordu.