☾6☽

168 25 54
                                    



Sessizlik hakimdi odada.Joo ve Mai kitaplarla boğuşurken diğerleri kendi hallerinde takılıyordu.Herkes birinin sessizliği bozmasını istercesine sessizdi.Sonunda Jaewon sessizliği bozdu

"Bizim Gihoe Mai mi"Önüne eğilerek sordu.

"Aynen öyle"Joo cevapladı.

"Hıhım"

Sessizlik odaya tekrar hakim olmuştu,oda yavaşça boşalıyordu.Son olarak dört kişi kaldığında yani Mai,Joo,Mino ve Jiyong. Mai ve Joo kitaplarla boğuşmaya devam ederken Mino Jiyong'a yavşamaktan vazgeçmiyordu,

"Akşam bana gelmek ister misiniz güzel Bayan"Mino elini Jiyong'a uzatarak sordu.

"Olur Beyefendi"Jiyong uzun switinin eteğiyle referans yaparak Mino'nun elini tuttu.

"Savaşmayın sevişin derken bunu kastetmediklerine eminim"Joo dudağını şişirirken söyledi.

"Pırrf kapa çeneni"Mino Jiyong'u sırtına atarken atarlandı.

Mino ve Jiyong odadan çıkarken bizim ikilide gerinmeye başlamıştı. Joo yanındaki kitabı sehpaya koydu pardon fırlattı ve kendini koltuğa yaydı. Kız oflarken oğlan sızmıştı bile. Bir tarafta küfürler ederek odayı toplayan kız,bir tarafta horul horul uyuyan bir öküz.Kız etrafı ve eşyalarını topladıktan sonra ses çıkarmamaya çalışarak odayı terk etti.Çıkarken kapıyı arkasından kapattı,kütüphane ardından son kapıyı da kapatıp katıda terk etti.Merdivenleri hızla indi.İkinci kat,birinci kat son olarak zemin kat.Kendini okul bahçesine attıktan sonra arka sokağa çıkan arka kapıya yöneldi.Okuldan çıkıp evine doğru yola çıktı.

Kısa süre sonra etreftaki sessizlik ve ürkütücü hava kızı rahatsız etmeye başladı.Güzel bir  mahalle ve binada oturması ne kadar harika olsada oraya ulaşana kadar ürkütücü birkaç sokaktan geçmek onu rahatsız ediyordu.Haberlerde gördüğü kadın cinayetleri,tecavüzleri hep ıssız sokaklarda gerçekleşiyordu.Üzerinde sadece onu aç ruhlardan koruyabilecek bir tılsım vardı,şansa bak o tılsım şeytanın ta kendisi olan insanlarda işlemiyordu.Kız arkasından gelen yüksek sesle korkarak arkasını döndü,

"Korkuttum mu?"arkasında duran Jaewon sırıtarak sordu.

Kız elini kalbinin üzerine koymuş sakinleşmeye çalışırken onaylar gibi başını salladı.Sonunda nefesini kontrol altına aldığında yere oturdu ve çantasından suyunu çıkarıp biraz içtikten sonra yüzünü yıkadı.

"Tanrım özür dilerim ama yüz ifadeni görmeliydin"Jaewon kızın yanına oturmadan önce konuştu.

"Hiç haber izlemiyor musun ödümü patlattın" kız çantasını toplarken söylendi.

"Haber izlemiyorum insanların yaptığı iğrenç şeyler midemi bulandırmaya yetiyor"çocuk tırnaklarıyla oynarken cevapladı.

"Haklısın" kız yerden kalkarken söyledi.

"Size evinize kadar eşlik edeyim Bayan Gihoe" Jaewon kolunu uzatarak önerdi.

"Elbette Bay ne olduğu belli olmayan" kız gülerek ona uzatılmış olan kola girdi.

"Beeeen bir Gumihoyum aşırı zeki Gihoe" Jaewon kendinden emin bir sesle belirtti.

"Pekala Bay Gumiho beni evime ulaştırmakla görevlisiniz" kız oğlanın burnunu sıkıştırarak dalga geçti.



LØREN☾GOD☽Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin