Sıcak gülüşler

230 29 28
                                    

Not: iyi okumalar. Yorum ve oyu unutmayın lütfengüzel bir bölüm sizi bekliyor

Bölüm şarkısı Jimin-Lie * işareti görünce mutlaka dinleyin havalı hissettiriyor. kwmfmdkf doğrular.

Taehyung odasına girmiş sanki az önce olanları bir rüyanın unutulmuş parçalarını birleştiriyormuş gibi zihninde canlanıyordu. Birden yanaklarını kontrol etti. Sıcak olmuştu. Herhalde soğuktan sıcağa geçerken oldu diye düşündü Tae. Üstünü değiştirerek aşağı indi. Annesi yoktu. Hizmetliyi çağırdı.

"Noona annem nerede?"

"Siz gelmeden çıktı efendim. Toplantısı olduğunu söyledi. "

"Tamamdır. "   daha sonra tek kişilik yemeğini yedi ve odasına gitti. Yarım bıraktığı kitabını okumaya başladı.
*
Seokjin ise evinde değil gökyüzündeydi. Aşağıda olmak sıkıcıydı. Kanatlarıyla özgürdü o. Hızlı bir şekilde beyaz kanatlarını açarak yükseldi ve istediği yüksekliğe  ulaştığında  kendini serbest bırakarak gökyüzünden hızlıca düşmeye başladı. Seokjin gözlerini kapattı ve gülümsedi. Kar taneleri onun etrafında dönerek onun tekrar düzelmesini sağladılar. Seokjinin aklına dolan Taehyung düşüncesi ile daha da heyecanlandı.  Gözleri güzeldi adamın. Esmer teni de... Seokjin kanatlarını çırparak kendine sardı ve etrafında üç kez döndü. Son dönüşünden itibaren kanatlarını açarak bulutlara uçtu. Yüzünde silemediği gülümseme vardı. Belinden tutmuştu değil mi Tae onu? Bulutların üstüne çıktığında kanatlarını çırparak olduğu yerde durdu. Soğuğu hissediyordu ve heyecanlıydı. Seokjin kanatlarını genişce açarak tekrardan aşağıya uçmaya başladı. Tıpkı Newton un kafasına düşen elma gibi. Ancak hızı  daha fazlaydı. Kar taneleri de ona katılmış ve aşağı inmeye başlamıştı.
Aşağıdaki üstleri kar tabakası olan evler, sokaklar daha yaklaşmıştı ona. Jin sona yaklaşırken ayakları üzerine basmaya çalıştı ve başarılı olmuştu. Yağan kar da azalmıştı. Seokjin kanatlarını kapattı. Mutluydu. Evine girdi. Oturma odasındaki televizyondan filmler izlemeye başladı. Bunu seviyordu. Dünyayı öğrendikten beri insanların yaptığı her şey dikkatini çekmişti. Televizyonlar, müzikler, danslar...  Farklı ülkelerde olmayı seviyordu. Kış mevsiminde birçok ülkede olmuştu ama en çok sevdiği yer Kore idi...  Kış  aylarında hep gözünü buralarda açıyordu ve o bundan da mutluydu...

KAR MELEĞİ Taejin/Vjin TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin