Taehyung bir haftadır işlere odaklanmaktan kendine vakit bile bulamıyordu.
Şuan üniversite ye bile kayıt olacak vakti yoktu. Çünkü dedesinin şirketini devralmıştı. Eniştesi ona herşeyi anlatmış ve yanına bir asistan vermişti. Eniştesi de şirkette olsa da yönetimi kesinlikle Taehyung a devreden dedesi,bu işi öğrenmesi için kendi halinde bırakmıştı. Şuan ise karşısındaki genç asistandan şirketin katıldığı son ihaleden kazanılan kârı soruyordu.
"Kyungsoo. D.o. Kyungsoo bu kadar yeterli. Lütfen odana git. Dosyayı buraya bak. "
"Ama efendim bu benim göre-"
"Senin görevin burada bitti. "
Kyungsoo derin nefes alarak dosyayı bırakıp çıktı odadan.
"Iyi oldu. En azından daha iyi anlarım ."
Diyerek dosyaya baktı. Katıldıkları ihaleler çok büyük değildi. Gelişen bir şirkete göre ise normaldi.
Kazanılan son ihale bir otopark ihalesiydi. Onayı almışlardı ve %54 lük bir karları oluyordu. Ve katılmış oldukları 5 ihaleden 3 ünün kazanılması güzeldi.
Dosyayı inceledikten sonra masaya bıraktı. Yorulmuştu. Kafasını deri koltuğa yasladı. Gözlerini kapattı.
Annesi neden istemiyordu burada olmasını? Ne vardı?Annesi de babasından,yani Taehyung un diğer dedesinden kalan gıda şirketini yönetiyordu. Tek varisin o olması büyük bir yük veriyordu. Taehyung ise tek çocuk olmasına rağmen ondan küçük kuzenleri vardı. Ve büyüdüklerinde hisselerin %50 lik kısmının onlara gideceğini düşünüyordu.
Annesi nefret ile sevginin arasındaki ince çizgi de kalıyordu. Ondan karşılıksız sevgi bekleniyordu ancak, o oğluna sevgi bile göstermiyordu. Taehyung gözlerinden yanağına düşen sıcak gözyaşlarını ellerinin tersiyle sildi. Koltukta dikleşerek çalmaya başlayan telefonu aldı. Jungkook arıyordu. Bekletmeden açtı.
"Ne var seni baş belası!"
"Nasıl gidiyor işler diye aradım. Bir haftadır yüzünü göremiyorum ya hani?"
"Ah,evet. Çok yoğun geçiyor. Tabii ziyaretçimde olmadığından insan kendini yalnız hissediyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAR MELEĞİ Taejin/Vjin TAMAMLANDI
Hayran Kurgu29 Aralık 2012 Güney Kore en soğuk aylarını yaşarken insanlar eksiye düşen havalar için daha da kalın giyiniyorlardı. Kar Seul un geniş sokaklarına düşerken Taehyung bir köşede sessizce mahvolan hayatına ağlıyordu. donuyordu, ama bu onun umurunda de...