Yorum ve oy için beklerim 🙂 benim için değerli bir kitap, lütfen değer verin.
Seokjin aynada baktığı yansımaya ağlayarak ellerini kanatlarında dolaştırıyordu. Bulanık gözleri görmesini engellese de elinin tersiyle siliyor tekrardan bakıyordu. Yanlış görmek umuduyla.. ama doğru görüyordu. Kanatlarının ucunda başlayan siyah lekeler iyice artmış, kanatların ortasına kadar gelmişti. Neden olduğunu bilmiyordu Seokjin. Ancak eski beyaz kanatlarını istiyordu. Uçabilecek miydi? Kar tanelerinin arasında süzülebilecek miydi eskisi gibi? Bir an önce bunun nedenini öğrenmeliydi. Dünyadaki işleri bittiğinde bunu öğrenmek için gökyüzüne uçacaktı. Gözyaşlarını silerek kanatlarını kapattı. Hızlıca kazağını giydi. Yüzünü bolca suyla yıkadı.
"Seokjin? Neredesin, çıkıyorum." Jin yüzünü duruladı ve banyodan çıktı. Dün Taehyung onunla birlikte kalmıştı. Beraber uyumuşlardı. Jin onun yanında uyumayı sevmişti. Sarılarak uyumakta güzel bir şeymiş. "Yine görüşürüz Taehyung! Iyi çalışmalar." Seokjin ona sarıldı. Taehyung kafasını omzuna koyarak karşılık verdi.
"Görüşürüz Jin. " Taehyung ona gülümsemiş ve evden çıkmıştı. Jin üstünü giyerek çıkmıştı. Bugün işe odaklanmak zor olmaz dite umuyordu ki. Çünkü aklı sürekli kanatlarindaydi. Jin dualar ederek işine gitti.Taehyung ise şirkete gelmiş ve masasında öylece gülümsüyordu. Son zamanlarda Jin ile yakınlaşmaları duygusal bir bağ oluşturmuştu sanki aralarında... Onunla aralarında olan çekimin de farkındaydı. Hayatında nasıl bir insan olurdu hiç düşünmemişti. Olsaydı Jin gibi olmasını isterdi zaten. Seokjin hayran olunacak bir adamdı. Her hâline hayran sayılırdı Tae. Insanların cinsiyet kalıpları arasında aşk olduğuna inanmamıştı asla. Duygular önemliydi. Iki kişi aralarındaki çekimi engellememeliydi ona göre. Taehyung duygularla hareket etmek isterdi bazen ancak hayat buna izin vermemişti. Seokjin ile birlikte açığa vurduğu duygular onu özgür hissediyordu..Insanlar düşüncelerini, duygularını açığa vururken özgür değil midir zaten? Taehyung çalan telefonuyla birlikte düşünceleri kayboldu. Dedesi arıyordu. Gülümseyerek açtı ve onunla sohbet etmeye başladı. Bugün oldukça rahat geçiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAR MELEĞİ Taejin/Vjin TAMAMLANDI
Fanfiction29 Aralık 2012 Güney Kore en soğuk aylarını yaşarken insanlar eksiye düşen havalar için daha da kalın giyiniyorlardı. Kar Seul un geniş sokaklarına düşerken Taehyung bir köşede sessizce mahvolan hayatına ağlıyordu. donuyordu, ama bu onun umurunda de...