Ikinci darbe/Hayat acımasız

155 22 13
                                    

Şarki önerisi : ölürüm hasretinle 84

Taehyung ağlamıyordu evet. Iki gündür sessizce yemek yiyor, sessizce arkadaşlarına uyum sağlıyordu. Çocuklar onları yalnız bırakmıyordu. Taehyung, Jonginin evinde kalmaya başlamıştı. Annesi tarafından rahatsız edilmek istemiyordu. Onu bir kez aramış bir daha aramamıştı. Çocuklar onla vakit geçiriyor, güldürmeye çalışıyordu. Taehyung gözyaşlarını içine döküyordu oysa. Jinin sessizce çekip gitmesini anlamıyordu. Neden ona bir şey söylememişti. Taehyung her şeyini ona anlatırken Jin neden böyle yapmıştı ki? Taehyung kırılmıştı...

"Hyung deden beni aradı. " diye söyledi Jungkook.
"Şirkete gitmediğini, nasıl olduğunu sordu. "

"Onunla sonra konuşacağım." Taehyung cansız sesiyle cevaplamıştı. Jongin önündeki cipsi yemeyi bırakıp onun omzunu sıktı.
"Iyi olana kadar gitmek zorunda değilsin. Hem kyungsoo diğer patronlarında çalıştığını söyledi. Ne olmuş biraz dinlensen?" Taehyung gülümsedi ve kafasını salladı
"Çocuklar, biraz yukarı çıkıp dinlesem? Uykum geldi."

"Tamam hyung. Bizde yatacağız birazdan. Iyi geceler."  Taehyung merdivenlere odasına gitti. Yatağına uzandı. Öylece tavanı seyrediyordu şimdi. Gözünün önüne Jin ile anıları gelirken gözlerinden yaşların akmasına izin verdi. Taehyung onun gideceğini hiç düşünmemişti ya. Onsuzluk nasıl olur diye de düşünmemişti. Hayatında o yokken mutsuzluk vardı, umutsuzluk vardı... Tek dayanağı arkadaşlarıydı. Sonra o girmişti hayatına. Mutluluğu, sevgiyi huzuru bulmuştu onunla.  Aşk... Taehyung kimsenin yüzü aklına geldiğinde gülümsemezdi mesela. Ya da başkasının  kokusuyla uyanmakta istememişti. Kabuslarını, korkularını paylaşmaktan korkardı o. Ama Jine anlatmıştı, o onu kurtarmıştı... Taehyung yan yatarak yanına baktı. Beraber  olabilirlerdi, onunla gülebilirdi, sarılabilirdi. Ama yoktu. Taehyung boşluğu hissediyordu. Kalbindeki boşluk daha çok acıtıyordu ya. Taehyung gözlerini kapattı. Daha fazla kahrolmak istemedi, onu bırakıp giden bir kişi için. Güçlü olacaktı. Taehyung bir kez daha vurulmak istemiyordu. Hayat ona acımıyordu.

***
" Hoş geldin Jimin." Jungkook oğlana gülerek kapıyı açmıştı. Jimin ona gülümsedi.

KAR MELEĞİ Taejin/Vjin TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin