Taehyung gözlerini açtı. Bir tavanı izledi birkaç saniye. Daha sonra nerede olduğuna baktı. Kendi evindeydi. Dün geceyi hatırlamaya çalıştı. En son barın arka kapısından çıktığını ve oturduğunu hatırlıyordu. Peki onu buraya kim getirdi?
Yanına baktı. Telefonu neredeydi? Elleri hızlıca ceplerinde gezindi. Arka cebinde bulduğu telefonu açtı. Son kayıtlarında Jungkook vardı.
Onu aradı. Birkaç sesten sonra onun uykulu sesini duydu.
"Ne var?"
"Benim Jk. Evime beni sen mi getirdin?"
"Bunu sormak için mi aradın hyung? Kim getirecek başka!"
"Uyu seni velet. Daha sonra anlatacaksın."
Ve kapanan telefon. Taehyung kalktı ve üstündeki kokan kıyafetleri çıkardı. Esmer vücudunu kapatan sadece boxerı vardı. Kıyafet dolabına yöneldi ve kıyafetlerini alarak duşa girdi. Duş başlığından akan ılık su, pürüzsüz vücudunda yolunu izledi ve tenini ıslattı. Işını bitirince dişlerini fırçaladı ve beline havluyu sararak odasına geçti. Saçlarını kurutmuş, yatağın üzerindeki kıyafetleri giymişti. Dedesinin yanına gidecekti. Sonra Jungkook ile buluşup dün geceyi anlattiracakti.
Odasından telefonu ve arabasının anahtarını alarak aşağı indi. Annesi hizmetçinin hazırladığı kahvaltıyı yapıyordu. Taehyung un geldiğini bildiği için sesini çıkarmadı.
"Nereye?"
"Dedemin yanına!"
"Sana kaç kez diyeceğim onların yanına gitmeyeceksin diye?"
"Peki ben sana kaç kez diyeceğim bundan vazgeçmeyeceğimi...anne.'
Annesi durdu. Taehyung a baktı.
"Adımla hitap et. Bayan Kim."
"Ah,üzgünüm efendim. Bir daha olmaz."
Taehyung kapıyı açarak evden çıktı. Sinirle arabasına bindi.
Dedesinin evine sürüyordu. Büyük malikaneye...
Orada halası ve babaannesi de yaşıyordu. Halası evliydi. Geldiği evin önüne park etti aracını.
Güvenliğe başıyla selam verip kapının zilini çaldı. Hizmetçi tarafından açılan eve girdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAR MELEĞİ Taejin/Vjin TAMAMLANDI
Fanfiction29 Aralık 2012 Güney Kore en soğuk aylarını yaşarken insanlar eksiye düşen havalar için daha da kalın giyiniyorlardı. Kar Seul un geniş sokaklarına düşerken Taehyung bir köşede sessizce mahvolan hayatına ağlıyordu. donuyordu, ama bu onun umurunda de...