♡| 53 |♡

1K 25 8
                                    

♡ 53| Jak zakończy się wasza wspólna historia?

Thorin
Po mimo tego, że został on koronowany na króla Ereboru i spadło na jego barki  wiele królewskich obowiązków, to ze wszystkich swoich sił stara się, abyś nieczuła się niekomfortowo w swojej obecnej sytuacji. Każdą wolną chwilę spędza z tobą, a jak musi pilnie wyjechać do innego miasta, bądź królestwa, zabiera cię razem ze sobą, ponieważ nie chcę, abyś siedziała samotnie w Ereborze. 

Fili
Właściwie to wasze dalsze życie można porównać do takiej typowej historii dwóch kochanków. Czasami się kłócicie o zwykłe drobnostki, to trzeba przyznać, jednak zawsze po takim incydencie godzicie się i obdarowujecie siebie nawzajem czułością.  Nawet od pewnego czasu staracie się o to, za kilka miesięcy pojawił się w królestwie wasz potomek.

Kili
Twoja wspólna przyszłość z krasnoludem nie będzie ani normalna, ani spokojna, czy nawet nudna - co w sumie było do przewidzenia w waszym przypadku. W głowie Kiliego co chwila rodzi się nowy pomysł po brzegi przesiąknięty dzikością oraz szaleństwem, który zawsze ma zamiar zrealizować, przy okazji wciągnąć w to wszystko ciebie, abyś przypadkiem się nie zanudziła w swoich czterech ścianach. Oczywiście zdarzają się też takie sytuacje, gdzie przeważa w nim śmiertelna powaga i troska o twoje dobro, jak i całego królestwa.

Legolas
Legolas bardzo często zabiera cię ze sobą na różnorakie misje do innych królestw, na które jest on wysyłany przez swojego ojca. A to podpisanie jakiegoś ważnego kontraktu, a to pojawić się na pewnej nardzie i rozwiązać jakiś problem oraz wiele innych królewskich spraw, w których mu towarzyszyłaś.  Co prawda zdarzało się tak, że jego wyjazdy były dość długie (kilku miesięczne) oraz w pewien sposób niebezpieczne, jednak w większości były one pełne spokoju i przygód, z którymi chciałabyś się podzielić swojemu dziecku, które tak właściwie jest już w drodze.

Aragorn
Przez to, że Aragorn został koronowany na nowego króla Gondoru, nie miał szans na to, aby spędzać tak dużo czasu z tobą, jak to było jeszcze przed tym ogromnym wydarzeniem. Jednak po mimo tego, że twój ukochany ma multum spotkań, wyjazdów, problemów do rozwiązania oraz dokumentów do sprawdzenia, bądź podpisania to starasz się zawsze mu w takich chwilach towarzyszyć i wspierać, aby nie czuł się samotnie. Od kilku miesięcy nawet planujecie, aby za jakiś czas postarać się o potomka i jednocześnie zastępce tronu dla Gondoru.

Thranduil
Thranduil zawsze był chłodny, nie miły oraz rozważny w towarzystwie innych osób, jednak jego charakter diametralnie się zmieniał, kiedy ty byłaś obok. W stosunku  do ciebie był czuły, troskliwy, a nawet w pewien sposób uroczy. Każdą, choćby najkrótszą, swoją wolną chwilę od królewskich obowiązków spędzał z tobą, ponieważ najzwyczajniej w świecie tęsknił za twoim widokiem, dotykiem, bądź zapachem i głosem. Od początku waszego związku zawsze dbał o to, aby niczego ci nie brakowało oraz raz na jakiś czas obdarowuje ciebie wspaniałymi prezentami, bądź przepięknymi bukietami kwiatów.

Frodo Baggins
Wasz związek zawsze był wspaniały oraz pełen różnorakich przygód. Niektórzy mieszkańcy nawet mówią o was, jak o idealnej parze, z której tylko brać przykład. Dorobiliście się nawet swoich własnych, przecudnych dzieci, a dokładniej to mądrego syna i przepiękną córeczkę. Często wybieracie się w długą podróż w odwiedziny do swojego starego przyjaciela, który wraz ze swoją nową rodziną mieszka na drugim końcu Śródziemia.


🎉 Zakończyłeś czytanie 𝐏𝐫𝐞𝐟𝐞𝐫𝐞𝐧𝐜𝐣𝐞, 𝐈𝐦𝐚𝐠𝐢𝐟𝐲 | 𝐇𝐨𝐛𝐛𝐢𝐭 • 𝐋𝐎𝐓𝐑 ✔ 🎉
𝐏𝐫𝐞𝐟𝐞𝐫𝐞𝐧𝐜𝐣𝐞, 𝐈𝐦𝐚𝐠𝐢𝐟𝐲 | 𝐇𝐨𝐛𝐛𝐢𝐭 • 𝐋𝐎𝐓𝐑 ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz